søndag, juni 21, 2009

Så blev det blogcandy tid...

Som tidligere nævnt har der været 80.000 hits på min blog og det skal da fejres med en blogcandy.
Jeg har sammensat en lille candy af stempler og blomster som man kan se nedenfor.... Et stort udvalg af forskellige blomster og et sæt HERO ART clear stamps "Happiness messages" (den kvikke læser vil nok se at sættet på billedet er brugt - men det der er med candyen er helt nyt!)

Nå hvad skal man gøre for at få finger i candyen...
Du skal skrive en kommentar her under indlægget og derudover må du gerne blive følger af min blog
Og nu bliver det indviklet.
Da jeg virkelig HADER blogindlæg, der kun består af at nu har den og den en candy, er det strengt forbudt at lave et sådan indlæg om denne blogcandy. Tilgengæld giver det et ekstra lod hvis du linker fra din blog til min sådan mere generelt (det kan godt bare være i links eller andet... )

Og sidste frist er 30/6 kl 23.59

Over and out....

23 kommentarer:

Karina sagde ...

80.000! Det var ikke så lidt da ; ) Tillykke med det.
Lækker Candy, som jeg da rigtig gerne vil eje.
Jeg er jo allerede en følger af din blog, så hermed gjort. ; ) : )

Tanja sagde ...

Mange gange TILLYKKE med alle de besøgende - det kan jeg absolut godt forstå for du laver nogle rigtig flotte, skønne ting... :o)
Jeg har lavet et generelt link til din blog... Jeg er allerede en fast følger/læser af din blog..
Uhhh den blogcandy må gerne komme hjem til mig og bo.. :o)
God uge til dig...
Scrapknuzz Tanja

Helle Sahl sagde ...

He he, det bliver jo lidt af en skattejagt. Følger dig allerede.

80.000 der er godt nok RIGTIG MANGE. Tillykke med det.

Lene sagde ...

Tillykke med de mange besøgende... Og jeg er jo også en af dem der følger din blog dagligt... Fantastiske kort du laver,og jeg kan godt følge dig med hensyn til de der kedelige blogindlæg som kun handler om Blogcandy.

Knus Lene

Pialine sagde ...

Stort tillykke med dit flotte besøgstal og jeg er allerede følger af din blog :o) Superskøn blog hvor du altid kan finde inspiration til egne kort.
Knuzzer
Pialine

Cecilie sagde ...

Næ,hvor fint at du har en blogcandy - det havde jeg ikke set. Jeg er med dig på det med indlæggene om blogcandy, så tak for din åbne stillingtagen her!

madamtridse sagde ...

Tillykke med de mange besøgende, jeg følger allerede din skønne blog. Jeg kan godt forstå at du har haft så mange besøgende du laver nogle fantastisk flotte scrapting. Jeg finder altid en masse inspiration til kort eller LO.:)
Du må ha' en rigtig dejlig mandag
Knus

Annette sagde ...

80.000 det er da helt vildt. TILLYKKE med det flotte besøgstal. Jeg har skrevet et lidt anderledes indlæg på min blog om dig, håber det kan komme med i konkurrencen.

Jeg har dig allerede på min google reader, så jeg kan følge med i alt hvad du laver :-)


Ha' en super dejlig dag,
Annette

Nikolette sagde ...

lækker blog candy - ja, hvem kan ikke bruge blomster :-D

jeg linker allerede til din blog og følger dig fast efter at havde mødt dig. det er dejligt at se, hvordan du bruger dine (kan jeg forstå) MANGE stempler ;-)

kender godt det med blog-candy indlæg.. jeg har besluttet mig for, at have et andet indlæg, som så kommer først på siden af samme grund.. lidt omgåelse af folks ønsker kan man vel godt tillade sig, eller?

Anonym sagde ...

Hej Sarah, tillykke med alle dine "besøg" Hvor er det et fint kort med greeting farm stemplet, kan se/læse du har brugt distress Ink. Mener du plejer at bruge akvarel farveblyanter?? Men det ser flot ud -du mestre begge teknikker. Lækker blogcandy. Har desværre ingen blog selv - men kigger tit ind forbi din ;o)
KH 10na

Marolle sagde ...

LÆKRE blomster, jeg skal helt sikkert være med :o) Og 80.000 wow!! det jo helt vildt !!

Linda sagde ...

Super flot Sarah:-) jeg har først lige fået gang i min tæller...så der er lang vej endnu.
Super lækker candy, den er vi nok rigtig mange som gerne vil vinde, jeg har lagt en kommentar på min side men du var jo i forvejen en af dem jeg besøger:-)
God aften
Scrappeknuzz
Linda

alfie sagde ...

Tillykke med de 80.000. Super lækker candy.

sonja sagde ...

Tillykke med det store besøgstal,fed candy.Men du laver også rigtig mange flotte ting,kigger næsten dagligt forbi.Hav en god sankthansaften...

Maria Krumbæk (17) sagde ...

wow en lækker blogcandy :) og jeg elsker simpelthen at følge din blog - du er en sand kunstner jo ;) så den opgave er hermed også opfyldt, jeg har desværre ingen blog selv, men bruger gerne tid på at læse andres og din er klart en favorit !! fantastiske ting du laver

og så tillykke med det flotte antal besøgende

Maria Krumbæk (17) sagde ...

ps: det var super hyggeligt at snakke med dig til scrap-a-mania :)

Birgitte sagde ...

Stort tillykke med de super mange besøgende. Du har jo også en skøn skøn blog, som jeg kigger forbi, hver gang du kommer med nyt... dejlig inspirerende :-)
Og en superlækker blog candy som jeg naturligvis rigtig gerne vil have fingrene i :-)

jane sagde ...

Hej Sarah.. det var nemt da du jo allerede er på min blogroll..!!
Tak for at du er sådan en inspiration.. knus og kram

Anne Bente sagde ...

stort tillykke med de mange besøgende,du er på min blogliste,og mums for en lækker candy:)

Chaline sagde ...

Jamen, det er virkelig også nogle fede ting du laver, og jeg er blot en af de 80.000, der følger med fra sidelinien.

Anonym sagde ...

Hej
Tillykke med de mange besøgende på din blog, er selv inde og kigge næsten hver dag.
du laver bare så mange smukke og søde ting
Hilsen Scrapfan

Fru Larsen sagde ...

Hej Sarah

Det er nogen fantastiske kort du laver, jeg er vild med din farvelægning og farvevalg.

Håber jeg snart får råd til at købe en masse blomster, for det ser bare så fint ud når du bruger blomster..

Hilsen
Fru Larsen

Berit Bilde sagde ...

Nej, æv, tis!! Jeg blev da helt elektrisk efter de der stempler. Lige sådan nogen, jeg står og mangler....
Men nu er fristen udløbet :-(
Det afholder mig nu ikke fra fortsat at følge med på din blog.