fredag, juni 05, 2009

Som lovet...

... kommer der her billeder af mit shop-amok (det sidste er dog ikke kommet endnu:O))
Jeg har bestilt fra to norske butikker Hobbyhimmelen og Papirloftet samt Ebay og hos stamping Bella - det kommer dog i en blandet bunke...

(Der er et kort i bunden - hvis du vil springe indkøbene over:O))

Here we go...
Diecut papir fra College press, bling swirls, lace punch fra martha steward, bånd, bling brads og distress ink!
Stempler stempler stempler... Endelige Grunge collection fra stempelglede, nodestempel fra papirloftet og super søde stempler fra stamping Bella (de er dog ret små 5x5 cm)

Ja jeg elsker stempler, men har nu også en svaghed for blomster... Især de superlækre fra papirloftet, mums. Roserne i lyse farver er fra hobbyhimmelen - troede faktisk de var lidt mindre - men pyt de er rigtig fine.

Jeg har længe gået og ledt efter hortensiablomster i lysefarver - men det har ikke rigtig været til at finde. Men disse har jeg købt på Ebay (og rigeligt af dem) - jeg fik dem til at pakke dem om så de var lidt billigere at sende!


Jeg har meldt mig til summer scrapfest hos Lifetime moments. Den kører over hele sommeren og der er masser af udfordringer.
Jeg har lavet dette kort ud fra cardsketch #31. Jeg har brugt et af de nye stempler - er hun ikke fin?


11 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Wow sikke en masse dejlig indkøb du har gjort.... skønne stempler og sikke en masse dejlige blomster... ogja alt det andet :-)
Flot og sødt kort du har lavet med den nye stempel

Helle Sahl sagde ...

Hvor er det mange lækre ting du har købt. Lækkert med hortensia i massevis, må have lært det med ebay. Dem har jeg også ledt efter.

Kortet med de nye stempler er fantastisk. Har aldrig set de stempler før (måske et nyt behov). Jeg er også HELT VILD med det med robotten.

Karina sagde ...

Hvor har du købt MANGE lækre sager.
Jo hun er rigtig sød. Dejligt anderledes stempel.

Anonym sagde ...

Hold da op du har købt nogle fede ting. Er helt vild med stemplerne. Fortsat god kreativ weekend.
KH 10na

Charlotte sagde ...

Uh ha - her er der mange lækre nye sager. Tænker, at du netop nu sidder begravet i tonsvis af stempelaftryk og blomster. :-)
Super sødt kort og jow.... stemplet er rigtigt fint.
God weekend.

Lene sagde ...

Er du da helt ..... hvor har du købt meget lækkert... Jeg er især vil med den Martha Stewart punch, som du har købt. Den skal jeg altså også have på et tidspunkt...

Og et rigtig flot kort... Flot papir, sødt stempel og rigtig fint med hjertet,knappen og blomsten...
Jeg tror jeg er nødt til at lifte det...;-)

Spruddle sagde ...

Wow, såmye fint du har kjøpt! Og så flott et kort, knalltøft stempel!!

Monika sagde ...

Skjønt kort, med morsomt stempel!!
Så masse flott stæsj du hadde kjøpt!!

Pialine sagde ...

Sikke mange lækre ting du har købt :o) super flotkort med dit nye stempel:

Knuzzer
Pialine

Tanja sagde ...

WAUW WAUW en MASSE lækre ting du har købt... :o)
Jeg er vild med kortet og det er et sødt stempel...
Scrapknuzz Tanja

Majer sagde ...

Hold da op en masse skønne blomster du har købt :-) Der ser så lækkert ud, når de bliver vist frem i store bunker :-)