torsdag, juni 18, 2009

A Spoon Full of Sugar...

Jeg har fået shoppet lidt stempler den sidste tid. Har derfor været på jagt efter nogle udfordringer til kort. Synes det er sjovt at deltage i nogle af disse udfordringer, det giver lidt inspiration...
Denne gang har jeg lavet et kort ud fra skitsen til udfordring #56 hos A Spoon Full of sugar.


Jeg har brugt Gorjuss girl stempel og tekststempel fra Hero Arts. Papir fra Maja Design, og blomster fra Unik Scrap. bånd/blonde fra lageret...
Jeg kan se at jeg har rundet 80.000 besøgende på min blog - det må nok fejres med en lille candy. Tror det bliver noget med blomster - da jeg er gået lidt blomster amok den sidste tid. Hold øje med bloggen, candyen kommer på en af de nærmeste dage...

11 kommentarer:

LISA sagde ...

wow your card is beautiful xxxx

Tanja sagde ...

Hvor er det kort bare rigtig flot og jeg syntes de Gorjuss Girls bare er for cute.... :o)
Kort med mange lækre detaljer og farver...
Måske jeg skal til at gøre lidt mere i skitsekonkurencer for de er nogle fede skitser... :o)
Kan du have en god dag..
Scrapknuzz Tanja

Birgitte sagde ...

Et flot kort... og et dejligt stempel

Anne Bente sagde ...

åhhhhh hvor er den flot, lækre farver, og et skønt stempel.

papercraftsbyrach sagde ...

such a pretty card, the papers are beautiful as is you colouring. hugs rachxx

Henriette sagde ...

Super flot kort i nogle søde farver - og det stempel er da bare så fantastiskt..

Fortsat god dag...

Heidi sagde ...

hvor er det skønt og er helt vilde med de stempler ;o)
Kan give dig ret i det er lidt sjovere at lave kort til udfordringer - nogle gange får man lavet noget man nok ikk ville og det gør det jo sjovt ;o)

Helle Sahl sagde ...

Smukt, smukt kort. Hold da op du har haft mange besøgende.

Pia sagde ...

sååå lækkert kort

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et fint kort. Selvfølgelig har du mange besøgende på din blog, med de flotte ting du laver:o) God weekend
KH 10na

Tanja sagde ...

Beautiful card!

Hugs, Tanja