mandag, juni 01, 2009

Telephone game...

Scrapsisters har lige haft en omgang telephone game igen. Det er altid sjovt at deltage og utroligt spændende at se hvordan LO'sne udvikler sig fra scrapper til scapper.
Jeg har endnu engang lavet et LO med Maria og jeg. Fandt nogle rigtig fine glansbilleder i Sverige i begyndelsen af maj, dem var jeg jo nød til at bruge så det blev et LO i en romantisk stil. (jeg må snart lave noget andet så det her blonder og køllede kanter ikke tager overhånd:O))

Så er der kun 3 arbejdsdage i denne uge og så er der lang weekend igen, FEDT!

7 kommentarer:

madamtridse sagde ...

Åh hvor er det LO bare smukt. Kanon opsætning. Super god ide med at bruge glansbilleder, det ser rigtig godt ud.:)Det skal jeg huske. :)

Tanja sagde ...

Hvor er det bare et rigtig flot LO - KANON billede.. :o)
Jeg syntes effekten af glansbillederne er fed og give lige det sidste pift til dit romantiske layout...
Holdt i nogle lækre farver og nogle lækre detaljer med krøllede kanter og blonder... :o)
God uge til dig..
Scrapknuzz Tanja

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det bare et flot LO, og en rigtig sød ide med de glansbilleder.... mange søde detaljer.. flot flot...

Hygge fra Betina

Pia sagde ...

super rålækkert layout

Helle Sahl sagde ...

Smukt. Du er god til de buketer. Lækker måde at bruge blomsterne. Ser super godt ud i alle vinkler er jeg sikker på.

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et flot LO, sommertider er det en fordel at "træde ud af de vante rammer". Nu må du ikke misforstå mig, for det du plejer at laver er også superflot. Du behersker bare begge stilarter perfekt.KH 10na

Henriette sagde ...

Super skønt LO - jeg syntes du er super go' til de krøllede kanter og blonderne.. Og sikke en skøn skrift du har brugt..

Fortsat god solskinsaften..