mandag, juli 06, 2009

ALBTM challenge #3...


De lavet nogle rigtig gode udfordringer på A little Bird Told Me. Jeg har bare ikke lige fået lavet så mange af deres udfordringer. Nu lovede jeg Mona at det skulle blive anderledes. Så som sagt så gjort. Her er mit bidrag til deres udfordring #3 - her skulle man lave sit eget mønsterpapir.
Jeg har stemplet mig et mønsterpapir. jeg har brugt de fantastisk fine stempler fra Autumn Leaves som Maria købte til mig i Canada. (de er bare for lækre).
Billederne er af lækre bløde bjørneunger fra Orsa Grönklitt i Sverige. Da Anette så billede sidste år skrev hun at de da bare måtte scrappes og have titlen RELAX - så sådan blev det.

11 kommentarer:

Karina sagde ...

Det ser drøngodt ud med de stempler. OG herligt billed.

Heidi sagde ...

waw - super flot og i skønne farver ;o)

Om mig sagde ...

Hvor er det bare fantastisk! Jeg er vild med de grønne bogstaver. Held & lykke med udfordringen :)

Pialine sagde ...

Wow nogle fede stempler - skønt LO og dejlige farver og opbygning af Lo. Held og lykke med udfordringen.
Knuzzer
Pialine

Anonym sagde ...

Det er bare et rigtig flot LO, jeg er helt vild med papiret du har lavet og detaljen med snoren/båndet der slynger sig rundt om bogstaverne. KH 10na

Birgitte sagde ...

Super billede og LO. Flot mønsterpapir du har lavet :-)

sonja sagde ...

Skønt LO fede stempler du har brugt,og alfabetet er fantastisk.pøj pøj med udfordringen.hav en god dag

Maria Krumbæk sagde ...

utrolig flot med de blade til baggrund, imponerende :P

Mette Ellingsgaard sagde ...

Skønt LO, hvor er det flot, at du har stemplet dit eget mønsterpapir

JULIE K sagde ...

Veldig tøft : )

Mona sagde ...

Ohlala - dte er et skønt LO. Du demonstrerer hvorfor vi har valgt at lave denne udfordring.Med dine skønne stempler laver du et mønsterpapir der danner den perfekte baggrund for fotoet og fremhæver hele stemningen ved den zoologiske have.

Og så har du brugt de skønne perlerænker og resultatet er en del bedre end mit i Lørdags!!!

Det er fedt at have dig med Sarah- Og tak for den fine ros!!

Tak for dit bidrag!!
Mona
A little bird told me..