tirsdag, juli 14, 2009

Flere projekter...

Her går dagene med arbejder. Jeg ville virkelig gerne have ferie nu, men har det i det mindste til gode..

Jeg er i stedet i gang med forskellige små projekter. Har f.eks endelig besluttet at mine stempler skal over i CD-lommer lavet af polypropylene istedet for CD-covers. Har ikke rigtig haft problemer før, men jeg kan se at der er flere af mine stempler der har lavet mærker i CD-coveret som om det går i forbindelse med hinanden. Så nu må jeg hellere gøre noget ved det inden det går galt. Men det er lidt af en opgave når man har så mange stempler, men jeg må tage det af nogle omgange. skal nok tage et billede af hvordan det bliver.
Projekt nr 2 er at jeg er gået i gang med en ny omgang kort til Berit fra Cancerkort. Berit har allerede samlet næsten 10.000 kr ind til foreningen for cancerramte børn - og har sat et nyt mål på 20.000 kr i år, det må vi hjælpe hende med at nå.
Til sidst lige et lille kort...
Stempel fra Funky kits, og papir fra Maja Design. Tekststemplet er fra Hero Arts - så lækkert.
Hav en god dag. I morgen skal jeg ned og pakke til vi skal på sommerlejr med FDF'erne i august. Ihhh jeg glæder mig til vi skal afsted:O) (selvom det er uden scrap en hel uge)

11 kommentarer:

Sandie sagde ...

OH WOW!!! The colour scheme on this card is absolutely wonderful. It just jumps out. I adore all your flowers. That sweet image has to be my favouite SAE.

Pialine sagde ...

Hmm kan godt forstå du glæder dig til ferie - jeg har det på samme måde - har først ferie i august. Glæder mig til at følge dit projekt med polypropyl lommerne - hvor købes de ? Superflot kort med rigtige mange søde detaljer- må altså have skaffet mig nogle af de punches - flot farvelagt og godt afstemt med kortes farver.
Ha en dejlig dag.
Knuzzer
Pialine

Cecilie sagde ...

Det er et smukt kort, Sarah. Det ser super godt ud med de forskellige lag og syningerne.

Tak for linket til Cancerkort - det er da en sag, der virkelig er værd at støtte. Jeg vil straks gå i gang.

Marolle sagde ...

super fint kort :)
og ja sikke et projekt med de stempler, men det kan nok godt betale sig.
Vi skal til at male værelser, hvilket betyder at alle mine scrap ting er ved at blive pakket ned (pyyyha...) men så får jeg også et nyt værelse bagefter :)

Tanja sagde ...

Det er da noget af nogle projekter du har planer om at gå igang med...
Hvor er det bare et rigtig flot kort og jeg er vild med stempelaftrykket - hun er bare SÅ sød... :o)
God fornøjelse med pakningen til spejderlejren..
Scrapknuzz Tanja

claus sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
madamtridse sagde ...

Et super flot kort du igen har lavet. Det ser kanon godt ud med de syninger på kortet. Skønne farver. Det stempel er da bare for kært.
Du må ha' rigtig god fornøjelse på spejderlejren.

Tab sagde ...

Wow, stunning card, the flowers and image are so pretty!
Hugs Tab xxx

Dot Scrap sagde ...

Helt vildt flot kort.
Sikke et skønt stempel og din farvelægning er helt i top.

Anne Bente sagde ...

wawwwww total smukt kort du der har lavet, super farver til den, sikke dog en opgave at begynde på, det burde jeg også gøre mit er i en kasse i et rod :)

Ila sagde ...

So Gorgeous!!...I love this stamp and your lovely accents!!...Hugs, Ila