torsdag, juli 02, 2009

Halløj...

Her er så et par kort.
En af opgaverne til scrapfest hos LM er at man skal bruge en række ting på en liste. I juni var det bl.a en 3-D sticker og en "die cut frame" - det blev der dette kort ud af. (synes koen er noget så nuttet!)
Så et lidt mere "almindelig" kort fra min side.

Jeg har på ingen måde glemt blogcandyen. Jeg får nok først trukket lod i weekenden. (jeg har også lidt post fra USA som jeg venter på med stemplerne... )
ER der nogen der skal til Holbæk her de næste dage (landstævne) - hele byen er allerede på den anden ende. (næsten)....

9 kommentarer:

Nikolette sagde ...

Ja, den ko er da skøn! Lige som dine kort.
Jeg holder mig væk fra ellers dejlige Holbæk til stævnet er overstået ;-)

Birgitte sagde ...

Endnu engang flotte og søde kort.
Min mand er i Holbæk.... han er ansvarlig for strandhåndbolden derovre :-)

sonja sagde ...

Wauw for nogle flotte kort,men det sidste med,muffins pigen er da bare for sød.ha en varm sommerdag....

Helle Sahl sagde ...

Super søde sommerkort. Flot at du har fået lavet så skønne kort i varmen.

mette wad sagde ...

Virkelig søde kort, også det almindelige :-) Det med koen er da helt fantastisk

Netti sagde ...

Du har helt ret..den ko er da for lækker :) Flott kort du har lavet.

Heidi sagde ...

Skønne kort du har lavet - trods varmen, men man er vel scrapper ;o))

Holbæk springer jeg over - lidt langt fra Frederikshavn, men sikke heldig de er med vejret ;o)

Pia sagde ...

super fine kort

Marolle sagde ...

er helt vild med det nederste kort. Jeg undrer mig stadig over hvordan du laver det "brune" bagved stemplet. Er det sværte eller hvad ??