fredag, juli 10, 2009

Happy happy happy me...

Må ærligt indrømme at jeg ikke rigtig troede på det først, men den er god nok!



Magnolia har tilbudt mig en plads på deres Design Team... Og selvfølgelig sagde jeg ja tak!

Det kan godt være der var en der fik et ordenligt smil på læben. Jeg blev super super glad og beæret over at kunne slutte mig til de fantastisk dygtige damer på Magnolias Design team.

Magnolia og deres stempler er faktisk årsagen til at jeg overhovedet begyndte at lave kort for ca 1½ år siden. Jeg faldt tilfældigt over deres stempler på nettet og forelskede mig hovedkulds:O)
Efter jeg havde regnet ud hvad søren EZ-mount var for noget bestilte jeg min første klubpakke og siden har jeg været aldeles hooked på hele denne stempel -verden.

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med arbejdet på Magnolias Design Team og dele min kærlighed for Magnolia stempler med jer allesammen.

Jeg har lavet en ny blog hvor jeg fremover vil vise mine Magnolia kort (en del vil også være at finde på denne blog)
Min nye blog: http://sarahs-magnolia.blogspot.com/.

Tak fordi du kiggede med.
Hav en god weekend

18 kommentarer:

angely sagde ...

Det er SÅ flot, du er den rette til jobbet.
Det største tillykke :)

Birgitte sagde ...

Stort Tillykke med det. Hvor flot!! Kan godt forstå armene er i vejret:-)

Heidi sagde ...

STORT tillykke - kan godt forstå du ikk kan få armene ned igen, du er også så super dygtig ;o) Glæderrr mig til at følge din nye blog også

Trine Emdal sagde ...

Stort tillykke, Jeg kan godt forstå de har spurgt Dig for du laver simpelhen de mest fantastiske kort deer altid så utrolig smukke jeg elsker og kiggeforbi din blog

Pialine sagde ...

Wow kæmpe tillykke - fantastisk godt gået :o) Glæder mig til at følge dig fremover på den nye blog også.
Knuzzer
Pialine

Karina sagde ...

Hvor er det vildt Sarah. STORT TILLYKKE. Jeg glæder mig til at følge dine Magnolia kreationer også ; ) God sommer.

Annette sagde ...

Tillykke Sarah, sikken en ære. Glæder mig meget til også at følge din nye Magnoliablog.

madamtridse sagde ...

ET KÆMPESTORT TILLYKKE.:) Jeg kan godt forstå at de har spurgt dig, du er også utrolig kreativ. Godt gået.:) Jeg glæder mig til også at følge din mangnolia-blog.:)
Du må ha' en dejlig weekend.:)

rnielsen79 sagde ...

Stort tillykke med det nye job. Det er sandeligt også velfortjent. Glæder mig til at følge med i, hvad du får lavet. Hilsen endnu en Magnoliafan :-)

Anne Bente sagde ...

stort tillykke med dit nye job, du er også super dygtig.

Anonym sagde ...

Stort tillykke til dig, du er om nogen den rette til jobbet.
Glæder mig til at se hvad du får lavet fremover.
Knus Scrapfan

Sofie sagde ...

Stort tillykke, det er super dejligt for dig:0)
Jeg glæder mig til at følge din nye blog.
Knus

Kitt sagde ...

Tillykke Sarah, det er velfortjent!

Fru Larsen sagde ...

Tillykke, jeg kan godt forstå de har valgt dig, for de er da bare for yndige dine kort. Du har en fantastisk sans for farver og sammensætning, og jeg glæder mig til at se hvad der kommer på den nye blog!
:)

Tanja sagde ...

Tillykke med dit nye job i magnolia´s designerteam.. SEJT gået af dig, men du laver også nogle rigtig flotte ting og jeg kan godt forstå de har valgt dig...
Pøj pøj med designerarbejdet og jeg glæder mig til at se hvad du laver... :o)
Scrapknuzz Tanja

Helle Sahl sagde ...

Stort tillykke. Sikke et skulderklap. Du laver også nogle super flotte og inspirerende kort. Glæder mig til at se MEGET mere.

Cecilie sagde ...

Det er da bare SUPER fedt og fuldt fortjent, for du kan bestemt noget med kort med stemplede motiver. Til lykke til lykke - jeg vil glæde mig meget til at se dit dt-arbejde for Magnolia.

Brit sagde ...

KÆMPE STORT TILLYKKE HERFRA....

Men tænk at de skulle være 1½år om at spørge dig...

Glæder mig til at følge din Magnolia-blog. Det er jo nogle fantatiske kort du laver...