mandag, juli 27, 2009

I lørdags...

... var der fødselsdagscrop hos Dreampapers. 12 timer med masser af scrap, shopping, snak og hyggelige mennesker. Vi var ikke så mange men stemningen var rigtig god og jeg havde en dejlig dag. Selvom man er godt nok træt når man kommer hjem.

2½ LO fik jeg lavet. Her kommer dem som blev færdige...
Det første her er lavet ud fra en skitse hvor man skulle bruge 2 billeder (jeg bruger sjældent mere end 1) og samtidig skulle man lave en overskrift i lysblå el rød hvor man kun måtte bruge bogstaver fra følgende sætning: "I dag er det Linas fødselsdag"...
Billederne er af min søster i sneen i Sverige...

Andet LO var også til en udfordring.
Man skulle bruge 2 billeder og kun farverne: hvid, sort, lys blå og rød...
jeg skulle også bruge bånd og sting.
Og derudover skulle der være: 2 bling, 7 blomster, 8 charms, 5 knapper og 5 brad/eyelets...
Her er resultatet:


Jeg var heldig at vinde med begge LO's det første i lodtrækning og det næste ved afstemning. Jeg vandt de to nye lækre serier fra BG samt pynt i matchene farver. SKØNT...
Hav en god dag om 4 dage er det ferie for mit vedkommende...

9 kommentarer:

Trinola sagde ...

Kjempenydelige kort du har laget !
Har gått på kurs selv å det var morsomt:0)Men det er lenge til jeg kommer i din divisjon ser jeg ;0)))

Helle Sahl sagde ...

Wii, hvor lækkert. Det er bare to super lækre serier du har vundet. Flotte layouts du har lavet. Lyder som i havde en rigtig god dag. Jeg ville gerne havde været med.

Anne Bente sagde ...

wawwww hvor er de dog bare smukke.

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte layouts du har lavet..jeg er helt vild med dem!! Mere af den stil :) Og ps du kan sagtens for eftertiden lave layouts med mere end een billede..det ser jo supergodt ud :)
Sjove udfordringer i fik.

Pia sagde ...

Uhhh hvor er de begge super lækre med så mange flotte detaljer og lækre farver du har brugt

Karina sagde ...

Hvor blev de flotte dine layouts. Imponerende, at du får lavet noget til sådan et crop.. Dejlige farver du har holdt dem i.
Tillykke med at du vandt.

Cecilie sagde ...

Lækre, lækre layouts. Som du kan med blomster for tiden; det ser knaldgodt ud. Til lykke med vindsterne ;o)

alfie sagde ...

Er helt vild med detaljen med clipsen på sne billedet.

Mona sagde ...

super fede Lo's Sarah -Jeg kan godt forstå du vandt - Det kan jeg altid - du er bare så god!!!

Knus
Mona