mandag, juli 20, 2009

Kortproduktion...

Dette er de to sidste dages kortproduktion. I går eftermiddags og i dag efter arbejde. 45 tror jeg det blev til. Kortene er til Berit fra Cancerkort.
En del af stemplerne var nogle jeg har haft farvelagt tidligere men aldrig fået lavet kort af resten har jeg farvelagt i sidste uge. så det var bare at finde papir og pynt.
Jeg har holdt det rimelig simpelt og uden den store kunst. Synes det er lidt bedre at få lavet mange kort til det gode formål end at sidde og fedte i 5 timer med 1 kort!

13 kommentarer:

Pialine sagde ...

Fantastisk godt og flot lavet - supersøde kort til et godt formål. Hold da op du må have haft travlt, godt gået.
Knuzzer
Pialine

Pialine sagde ...

Fantastisk godt og flot lavet - supersøde kort til et godt formål. Hold da op du må have haft travlt, godt gået.
Knuzzer
Pialine

Kristin sagde ...

Jeg fikk helt hakeslepp av å se alle de kortene - og ikke minst når jeg leste hvor kort tid du har brukt på dem! De ble kjempe flotte!

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er de flotte, hvor finder man hendes adresse, for jeg vil da meget gerne sende hende nogen, sikke en god ide-

madamtridse sagde ...

Hvor har du fået lavet mange skønne kort til det gode formål. :)
Du må forsat ha' en dejlig dag.:)

Tanja sagde ...

Ejjj Sarah, hvor er det sejt gået af dig... :o)
Jeg er helt enig med dig i at der bare skal laves nogle kort og ikke fedtes så meget med opsætningen... Men selvom du bare skulle lave kort er de blevet kanon gode... :o)
I mit næste liv vil jeg gerne kunne lave så mange kort, på så kort tid... Smiler....
Scrapknuzz Tanja

Betina sagde ...

Ja det kan da godt være at du har lavet dem simpelt, men hold da k..t, hvor er de bare søde ;O)

Karen sagde ...

wow hvor er du sej og produktiv! Jeg sidder og fedter med kort og har lavet 2 til Berit so far..men nu får jeg da sved på panden! :)

Cecilie sagde ...

Det er simpelthen imponerende! Slet og ret. Sikke en indsats - og tak for inspirationen til at lave kort til Cancerkort.

Anonym sagde ...

Wow, hvor er det sejt, du har lavet så mange kort til Cancerkort på kun 2 dage. Du har helt ret i at her er det mængden der tæller og alligvel så går du ikke på kompromis med stilen. Keep up the good work. KH 10na

Berit Bilde sagde ...

Dine kort er bare superflotte Sarah. Jeg er meget taknemmelig for din indsats og din omtale af min sag på din blog.

Anne Bente, du vil gerne have min adresse. Send mig evt. en mail på berit(snabelA)agilityterrier.dk

Majer sagde ...

Super godt gået!! Kan godt lide din filosofi om at få lavet en masse uden for meget nusseri, end at bikse i flere timer med et enkelt kort. De skal helt sikkert nok blive solgt alligevel!!

Får lige en idé, så jeg sender dig en mail :-)

Berit Bilde sagde ...

Mange tak for de mange flotte kort. De er nu modtaget.

Du kan være sikker på, at de hurtigt bliver solgt :-)