onsdag, juli 08, 2009

Lige et par kort...

Lifetime moments har i forbindelse med summer scrapfest en weekend med extreme crop hver måned. I juni var det den sidste weekend. Jeg var ikke rigtig hjemme fordi jeg var en tur i Svendborg den weekend. men jeg fik dog lavet disse to kort.

Dette er med papir fra Kaiser Craft og blomster fra prima.

Det her er lidt anderledes. Synes nu det er sjovt at lave noget helt andet en gang i mellem. Jeg manglede at bruge to ting fra min liste (til LM summerscrapfest). Det ene var rød maling og den anden noget fra jenny bowlin - jeg har brugt milch cap button.
Jeg forsøgte mig med tegnet pigtråd som Eva har vist på Scrapsisters.

5 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Flotte og begge lidt anderledes kort end du ellers laver. Sikke en masse du får ud af din liste. Jeg er vild med mælkekapslen på det nederste.

Pialine sagde ...

Skønne kort du har fået lavet - begge kort er specielle hvilket jo gør dem spændende at se på.
Knuzzer

Pialine sagde ...

Skønne kort du har fået lavet - begge kort er specielle hvilket jo gør dem spændende at se på.
Knuzzer

Anne Bente sagde ...

super skønne kort du har fået lavet igen.

madamtridse sagde ...

Hvor er de bare total lækre kort du har lavet. Hel vild med begge 2 Hvor er det muffins papir bare skønt.:)