onsdag, juli 08, 2009

Så er der fundet en vinder....

I dag kom posten med stemplerne til blogcandyen - så nu måtte det være tid til at jeg fik vinderen udtrukket.
Tak til alle der ville være med. Det er skønt at der er så mange der kigger med på min blog og tusind tusind tak for alle de søde kommentare I skriver. Det gør det hele meget sjovere...

Først lige et billede af gevinsten...

Jeg har fået tjekket kommentarer og links osv. Skrevet, klippet og foldet sedler.
Her ligger de alle klar...

Jacob indviljede i at være lykkens gudinde og han trak denne vinder

....
.....
....
Det er spændende
....
....
....
Nu er det lige om lidt
.....
....


Tillykke Helle. Send en email til mig med din adresse så komme gevinsten af sted til dig.
sarahs-verden (a) hotmail.com (@ i stedet for (a) - ingen mellemrum)

2 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Eeej, hvor er jeg bare for heldig. Skammer mig næsten. Wiii..

Karina sagde ...

Ja Helle du kan godt skamme dig meget.. Det skulle have været min ; ) : ) OK så tillykke da ; )