søndag, juli 05, 2009

Scrap'n'dream...

Så blev det tid til den anden scrap'n'dream. Det var meget hyggeligt - men MEGET MEGET varmt!
På trods af varmen fik jeg lavet lidt (og handlet lidt!)... Indkøbene er pakket ud så dem kommer der desværre ikke billede af. Jeg fik dog købt mig en båndtaske - må se om jeg kan blive venner med den!

Dette kort lavede jeg til en udfordring hos Scrap is fun. En super skitse havde de fundet. Jeg var så heldig at vinde og fik en skøn pakke med papir fra Bobunny og blomster og brads fra YouDo. Tusind tak for det.

Dette kort lavede jeg også til en udfordring. Skønt papir - Early bird fra Cosmo Cricket og stempel fra all that scraps.
Til sidst et LO jeg lavede til LO udfordringen. 35 min lavede jeg det på, da jeg kom lidt i tidsnød. (jeg havde dog fundet papiret men ikke billeder og pynt). Men jeg nåede det og er faktisk ok tilfreda med resultatet.

Jeg var også så heldig at vinde en skøn pakke med stickers fra Sassafrass Lass sponsoreret af Multiscrap. der var mange af de samme slags så jeg ville forærer nogle til skønne smukke Mona. Hun var så sød at give den pakke hun havde vundet videre til mig. Rigtig lækkert papir og bånd fra Cosmo Cricket. Tak søde Mona jeg er super glad for det.
Og Mona jeg skal nok lave den udfordring - bare se at få den op!
Hyggeligt at hilse og snakke med mange af jer, ved godt der var mange jeg ikke fik hilst på men varmen tog lidt på kræfterne. håber vi ses en anden gang...

Håber at i alle har haft en god weekend.

11 kommentarer:

Karina sagde ...

Jeg kan da godt forstå at du vandt på det kort. Det er meget smukt og feminint ; )

Tanja sagde ...

Hvor er det nogle flotte ting du har lavet ... :o)
Jeg er vild med det øverste kort - jeg kan godt forstå du vandt...
Scrapknuzz Tanja

Engel sagde ...

Skønne kort begge to - men det øverste er da en totalt vinder... elegant og detaljeret..! Layoutet er da for sjovt...hvor er det taget henne? Morsomt ser det i hvert fald ud :o)

Majer sagde ...

Utroligt at nogen kan lave et LO på 35 min!! Det er sgu da vildt :-)

Jeg er vild med dit vinderkort... kan godt forstå at du vandt :-)

Anne Bente sagde ...

ejjjj total flotte ting du dog har lavet, vild med det hele.

Helle Sahl sagde ...

Super flotte ting du har fået lavet på trods af varmen. Suk, jeg ville også gerne have været af sted.

Tillykke med at du vandt konkurrencen. Vandt du ikke også på et LO sidste gang? Flot.

Marolle sagde ...

lyder hyggeligt, ville gerne have været med...
super fine kort du har lavet, tror jeg bliver nødt til at lifte dem meget snart ;)

Mona sagde ...

Søde Sarah.

Tak for en skøn og ja meget varm dag i dit dejlige selskab. Det er altid en fornøjelse a være sammen med dig. Jeg synes du er så fuld at sødme, humør og heldigvis også en god potion klogskab!!

Nu så jeg jo alle kortene og derfor kan jeg sige at du vandt med rette. Du brugte jo også lyserød ;-) oG hvordan er det lige det går, hver gang du bruger lyserød? Hehe

Du må endleig hilse Maria mange gange fra mig - Det var super at møde den anden del af super tvillinge parret!

OG udfordirng #3 er på, så du kan bare gå i krig

Knus
Mona

Trine Emdal sagde ...

igen har du lavet nogle fantastiske smukke ting. jeg elsker et smut forbi din blog

maria sagde ...

Som altid super skønne ting du har lavet, det kort du vandt med er bare så skønt :0)

Cecilie sagde ...

Det var rigtig hyggeligt lige at hilse på dig og Maria.

Jeg håber vi ses snart igen.