mandag, juli 20, 2009

Scrapsisters Minikits...

Jeg har været til fødselsdag hos en veninde der fyldte 30 i weekenden. Rigtig sjovt og hyggeligt. Men det tager lidt på kræfterne med det natteroderi:O)
Alligevel har jeg fået lavet små 30 kort til Cancerkort idag. (med lidt hjælp fra Maria:O)). Jeg tager billeder når jeg er færdig med stakken!

Men jeg har noget andet jeg kan vise....

Scrapsisters har sammensat nogle rigtig lækre minikits. Jeg har for noget tid siden fået lov til at lege med det der hedder Funky town. Kittet er super fedt og fyldt med lidt anderledes materialer.
Jeg udfordrede mig selv til næsten kun at bruge ting fra kittet. (jeg har kun brugt bogstaver og karton samt en lille smule mønsterpapir)
Nå men her var hvad jeg fik ud af det - 2 kort og 2LO's...






6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er de dog lækre de kort, og super flotte loer også.det KIT er bare flot.

Charlotte sagde ...

Læker ting du har fået lavet. Og det er sjovt med brug af lidt anderledes scrappesager. Det giver noget helt specielt.
Titlen "du er monster dejlig" er bare så cool! :-)
Når jeg engang kan sætte mig og scrappe igen - MÅ jeg lige checke de kits ud - for det ser herligt ud.
God dag til dig.

Berit Bilde sagde ...

Hold op hvor er du bare flittig :-)
30 kort - det var da ellers ikke så lidt.
Jeg har også taget lidt grej med i campingvognen, så jeg kan lave lidt kort

Berit Bilde sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Hanna sagde ...

Åh, så läckra kort!:o)
Ha det bra!
Kramar från Hanna

madamtridse sagde ...

Ih hvor er de kort bare skønne. Måske jeg lige skulle kigge på mit kit igen og få det brugt.
Dine LO's er super flotte. Lækre detaljer.
Du må ha' en dejlig aften.