søndag, juli 12, 2009

Tak...

Ens selvtillid får et ordentlig bust af alle de søde søde kommentarer i har skrevet til mig i forbindelse med min DT-plads hos Magnolia (og i det hele taget:O)). Jeg er rigtig glad for alle de pæne ord. (jeg fik også lige lidt præstationsangst på et tidspunkt - så hjælper det jo rigtig meget!)
TUSIND TUSIND TAK ALLESAMMEN...
---------------------------------------------

Camilla fra Sverige har lige nu en sommer candy på sin blog. Hun har lavet en rigtig lækker skitse man skal lave et kort udfra.
Det måtte jeg lige prøve.
Og sådan her blev resultatet. Det er nok et af mine yndlings Magnolia stempler. Synes det er sååå sødt!
Jeg har kastet mig ud i at lave en blomst efter en how to på stampArtic og så har jeg brugt glimmermist for allerførste gang (på blomsten)

Der kommer lige et kort til.
Sidste lørdag til scrap'n'dream købte jeg dette papir fra Basic Grays nye serie June Bug. Synes rigtig godt om farverne.

Hav en god søndag...

5 kommentarer:

Nikolette sagde ...

..hi, hi.. har du fået så meget ros, at det næsten er pinligt ;-) Det har du da rigtig nok fortjent, det er jo så dejligt alt det, der kommer fra din hånd!

angely sagde ...

Der er ingen grund til præstationsangst. Du er virkelig dygtig. Og det beviser du endnu en gang med dine smukke kort.

Henriette sagde ...

Tillykke med DT jobbet - god med et dansk pust til det svenske...

Dine nye kort har jo blot bevist at det er et rigtigt godt valg Magnolia har gjort...

Flot gået, Sarah....

alfie sagde ...

Fantastiske kort - havde ikke set det med Magnolia. Et kæmpe stort tillykke. Super flot.

Cecilie sagde ...

Der er bestemt ingen grund til at du skulle tvivle. Du er super dygtig! Det beviser de her kort helt tydeligt.