onsdag, august 26, 2009

Freestyle...

Marie kører lige nu en artikel serie om Freestyle på Scrapsisters Margasinet. Dette LO lavede jeg til juni artiklen hvor man skulle fortolke hvad man forstod ved freestyle. for mig er det noget der er lidt skævt og sjovt i glade farver. Sjovt at se at selvom man prøver at lave noget "andet" end man plejer - så bærer man meget af sin stil med. fx er dette faktisk ret stramt og relativt enkelt (ligsom det meste af det jeg laver), selvom jeg har prøvet at lade være...

2 kommentarer:

Marolle sagde ...

jeg synes det er helt fantastisk dit layout :)
er så glad for du er med på at prøve freestyle, er sjovt at se hvordan du fortolker det :)

Helle Sahl sagde ...

Det ser super lækkert ud og selv om det roder på den fri måde, er der ro for øjet. Rigtig lækkert.