torsdag, august 27, 2009

Just Magnolia...

I dag er det sidste dag i lægehuset. Hold da op hvor blev det halve år af. Det har været en rigtig god tid, hvor jeg har lært en masse og fået bekræftet at jeg ikke skal være praktiserende læge:O)
I weekenden skal vi en tur til Silkeborg og på tirsdag starter jeg på mit nye job i Akutafdelingen. Glæder mig rigtig meget, men tror også det bliver ret hårdt. Glæder mig til et lidt højere tempo og til hverdagsfridage!

Jeg har lavet dette kort udfra ugen skitse hos Just Magnolia. Det er en super lækker skitse...
På opfordring fra Jane vil jeg prøve at huske at fortælle lidt mere om de ting jeg ligger op på bloggen. Synes selv det er rart at kunne læse hvor papiret, stemplet, blomsterne er fra - men glemmer som regel at skrive det selv.
Så...
Stempler fra Magnolia Chasing butterflies collection.
Stemplet på akvarelpapir og farvelagt med distress ink.
Papir fra October Afternoon: Cherry Hill
Blomster fra Wild orchid crafts og Prima
Blade lavet med punch fra Martha Steward.

Hav en god dag.

min magnolia blog

8 kommentarer:

Marolle sagde ...

hvor er det bare et super fint kort :)
og ja det er dejligt du skriver lidt om hvad du bruger :o)
Glæder mig til athøre hvordan det er at være på akut afdeling. Tror det er hårdt, og med ikke så rare ting, men at der også er gode ting ind imellem som gør det hele værd :)

Tanja sagde ...

Det er et rigtig flot kort og jeg er vild med det magnolia stempel... :o)
Det lyder meget spændende med akut afdelingen og kan godt forstå du glæder dig, for det må være nogle helt andre udfordringer end på et lægehus...
Scrapknuzz Tanja

Dot Scrap sagde ...

Endnu et super skønt kort fra dig af , også et sødt stempel.
Flot farvelægning, og rigtig god ide, med det tekstede papir i baggrunden.
jeg håber, at du bliver glad for dit nye arbejde. Det lyder hårdt men spændende.

Karina sagde ...

Flot Magnolia kort.
God ide at skrive materialer, noget jeg også selv skal blive bedre til ; )

Bev sagde ...

So pretty! Love your choice of papers and colours. Thanks so much for joining us this week. x

Pia sagde ...

hvor er det et lækkert kort i dejlig friske farver og et sødt motiv

Heidi sagde ...

hvor er det et flot kort og i skønnn farve :o) Glæder mig til at få finger i lidt af de nye stempler fru hansen´s kælder har på vej fra magnolia ;o)

Rigtig god weekend

ps. håber sidste dag gik godt

Mette Ellingsgaard sagde ...

Lækkert kort, og LO free style er super fedt.