søndag, august 23, 2009

Kortcrop...

I går holdt Majer og jeg det første kortcrop til fordel for Cancerkort. Vi var 6 stks og havde en rigtig dejlig og produktiv dag. Faktisk fik vi lavet hele 66 kort! Vi var i hvertfald selv ret imponerede... :O)
Pia fra Kreative fornemmelser havde sendt nogle kort med til formålet (TAK!) og nogle havde også taget lidt med hjemmefra, så da dagen var forbi var der små 90 kort i kassen. Og i dag har jeg lavet lidt ekstra (og Maria har også givet en hånd) så nu er der 105 kort i kassen, mærket og klar til at blive sendt til Cancerkort.
(men Berit mangler stadig mange kort før hun kan nå målet på 20.000 indsamlede kroner i år - og det skal hun jo!)


Vi var så heldige at der var en række af vores lækre danske scrapbutikker der havde sponsoreret nogle materialer. Fantastisk - for det gør at at pengene fra salget af kortene kan gå direkte til Foreningen Cancerramte børn.
Tusind tak til butikkerne.
www.hobbyboden.dk


www.kreativefornemmelser.dk



www.dreampapers.dk

-------------------------------

Desuden havde Mona lækre sager med fra a little bird told me.

Else havde ryddet ud i scrapsagerne og doneret en masse fine sager...
Dyb koncentration - Eva, Sarah, Maria, Mona og Tina. Majer kan man se billede af på hendes blog!


Her er de kort jeg fik lavet. 30 stk i alt. 18 i går og 12 i dag.

Og et billede af samlingen af kort i går aftes... små 90 stks.

Endnu engang tak til butikkerne.
Og vi regner med at gentage succesen - håber at se flere af jer den dag!

7 kommentarer:

Majer sagde ...

Så nåede du jo alligevel de 30 som du havde som mål. Godt gået, Girl :-)

Tak for en hyggelig dag. Glæder mig allerede til a arrangere den næste sammen med dig :-)

Berit Bilde sagde ...

Tusind Tak, Sarah...... og alle I andre flittige piger.
-og jeg sender også de gavmilde butikker en venlig tanke

Nikolette sagde ...

Jeg fatter slet ikke, hvordan man kan nå at lave.. ikke kun så mange men også flotte kort på en dag :-O Godt gået! Og dejligt initiativ.

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

Rigtig godt gået, jeg håber, jeg kan deltage næste gang ;-)

Heidi sagde ...

Waww så flotte og kort OG MANGE - ja jeg ville jo gerne ha smuttet forbi og ha deltaget mennnn er lidt langt fra frederiskhavn ;o)

Rigtig god mandag til dig

Marolle sagde ...

wow hvor er I bare gode !!
det ser også rigtig hyggeligt ud :)

madamtridse sagde ...

Wow hvor fik I lavet mange skønne kort. Et rigtig godt initiativ I har taget til at samle inde til det gode formål.