mandag, august 31, 2009

Weekendens kort og musik...

I weekenden har vi været i Silkeborg og besøge Jacob fætter og familie. Jeg havde faktisk ikke regnet med at jeg ville kunne lave kort, men havde alligevel taget lidt stempelaftryk med til at farvelægge. Børnene i familien ville rigtig gerne "lære" at lave kort, så vi var nede i byens papirhandel og proviantere og så gik regnvåde lørdag eftermiddag med at lave kort.
Jeg fik lavet 2 kort, og taget i betragtning at det "kun" lige hvad jeg fik købt den dag jeg brugte er jeg rigtig godt tilfreds.

Stemplet er fra Magnolias chasing butterflies collection farvelagt med distress ink. Resten er fra den lokale papirhandel.
Til dette super enkle kort har jeg brugt stempel fra det nye efterårs kit fra Magnolia. Synes hun er så sød som hun står der med favnen fuld af blåbær. igen har jeg farvelagt med distress ink og al papir og pynt er fra den lokale papirhandel i Silkeborg.

Vi var jo lige en tur i Silkeborg og der fik jeg købt det nye album fra Arctic Monkeys. Synes det er super godt og her er en lille forsmag (ja kønne er de måske ikke ligefrem:O))



12 kommentarer:

Dot Scrap sagde ...

To virkelig smukke kort. Det er utroligt hvad du kan fremtrylle af meget få ting. Du er utrolig dygtig og talentfuld.

Henriette sagde ...

Super skønne kort - flot tryllet frem af "ingenting".

Berit Bilde sagde ...

Tak for pakken, som jeg modtog idag. Sikke mange flotte kort I fik lavet i sidste weekend!! Af hjertet tak!

Den der papirhandel i Silkeborg må da være rimelig velassorteret, hvis du kunne trylle så flotte kort frem af en shoppetur derned. Sjovt at du fik inspireret ungerne til at lave kort :-)

Engel sagde ...

Sikke nogle fantastiske kort, er helt vild med pigen med blåbærrene. Sjov måde at tilbringe eftermiddagen sammen med ungerne på :o)

Anne Bente sagde ...

igen igen, virklig smukke kort.

Hellemor sagde ...

Skønne, skønne kort. Lækre farver. Godt at få skabt interesse for noget kreativt, ved næste generation.

Joan sagde ...

Vildt søde og enkle kort :)

Nikolette sagde ...

Er det ikke bare herligt at scrappe med børn? Jeg glæder mig til at jeg for 2. gang skal lave mini-album med to veninders døtre!

Flotte kort - det må være som at scrappe med samme udvalg, som da man startedem, men med et noget bedre håndelag GG

Hanna sagde ...

WOW för två underbara kort!
Du har en award att hämta inne hos mig. ;o)
Ha det bra,
kramar från Hanna

Helle sagde ...

Dejlige kort, jeg er fuldstændig vild med Magnolia stempler. Det ene motiv er jo sødere end det andet:-)

madamtridse sagde ...

Wow hvor er det kort bare skønne. Vild med de stempler.:)
Det lyder til at det blev en hyggelig scrapdag med børnene.:)

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger