lørdag, august 15, 2009

Yummy cake and ice cream...

Jeg har fået lidt forskellige spørgsmål og den jeg lige kan huske svare jeg på her:
For tiden farvelægger jeg med distress ink. Har ikke helt fundet mig tilrette med det, men øver mig. Har ellers før brugt Derwent akvarelblyanter - bruger dem stadig ind i mellem.
Jeg stempler på ca 250 g akvarelpapir. har ikke lige fundet ynglingspapiret endnu (eller jo - men det har de taget ud af produktion, så jeg er på jagt igen:O))
Jeg laver som regel kort ud fra mit hoved, det er nok 80 % af kortene. Jeg synes det er sjovt at lave kort efter skitser og til udfordringer - det er så resten.

Jeg har haft en travl uge. Lange dage på arbejdet, farvel-middag for nogle venner der flytter til Århus, koncert i København og nu besøg af min mor og søster. Jeg har ikke fået lavet meget scrap, men dette kort fik jeg da lavet færdig.
Igen stempel fra Magnolias "Lazy summer days"-collection. Papir fra BG.

Hav en god weekend.

5 kommentarer:

Marie sagde ...

igen et super fint kort. Jeg synes nu du mestrer distress ink særdeles fremragende :o)

Engel sagde ...

Sikke et skønt kort du har kreeret :o)... det er helt fantastisk så "livagtig" du har fået skabt vaflen... Rigtig imponerende!

Sofie sagde ...

Dejligt sommeragtigt! Jeg har lige fået den lækre is og jeg glæder mig rigtig meget til at få den afprøvet;0)

Karina sagde ...

Jeg synes at du mestrer Distress ink ret godt! Flot kort.
God ny uge til dig.

Hellemor sagde ...

Rigtig flot kort og farvelægningen er som altid utrolig flot.