mandag, september 28, 2009

Halløjsa...

Der har været lidt stille herinde, den har nemlig stået på ferie her hos mig. Derfor også ny blogheader denne gang fra Wien. Det er virkelig morsomt at lave disse panoramabilleder.

Men til denne er en lille konkurrence - på billedet er der noget der går igen. Hvad er det og hvormange gange... Der er faktisk mere end en ting som går igen, men den der først skriver det jeg tænker på får en lille præmie!

******************************************
Scrapsisters har startet "kortmester 2009". Selvfølgelig skal jeg da være med. Til første uge fik jeg lavet 2 ud af 3 opgaver. Det var en sen nattetime, så billederne er ikke så gode.

Hav det godt allesammen. Håber at se rigtig mange af jer til Convention i weekenden.

18 kommentarer:

lam sagde ...

smukke kort.......er det manden med kameraret og den hvide skjorte der går igen i flere forskellige vinkler?

lam sagde ...

hm eller er det "tjeneren" i den grå vest,du tænker på

lam sagde ...

altså manden i den hvide skjorte går igen 5 gange, tjeneren går igen 3 gange

Tanja sagde ...

Flotte kort du har lavet... :o)
FED header....
Jeg tror at det er manden med den hvide skjorte og kamaraet...
Scrapknuzz Tanja

Helle Sahl sagde ...

Super kort og flot header. Håber du har haft en god ferie.

Marolle sagde ...

ja manden i hvid skjorte og kamera er der 4 gange, og ham med vesten 3 gange.

Fru Larsen sagde ...

Manden der fotografere kan jeg se flere gange, men derudover er jeg ikke sikker på om du har spejlvendt bygningen i siden, eller der bare er 2 af dem??

Hav en god dag
Fru Larsen

Charlotte sagde ...

he he - det eneste jeg lige så var den store flotte bygning og lygtepælen, som er der to gange ... så ikke noget med nogen mand i hvid skjorte ... sjov lille konkurrence i øvrigt.
Super flotte kort du har lavet!
Jeg håber din ferie var GOD! :-)

Anne Bente sagde ...

total sødt kort, og flot header.

Karina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karina sagde ...

Flotte kort, du har lavet.

Du har spejlvendt billedet på midten og der for går huse, lygtepæle buske osv osv igen. Manden med kameraet er der 5 gange og "tjeneren" 3. Superflot lavet. Du har rigtig hygget dig hva´? ; )

Cecilie sagde ...

Hæ! Hvor er det et fedt billede - det er for skægt med den ivrige fotograf, der løber henover dit billede. Super cool.

Kortene er også skønne.

Heidi sagde ...

rigtig skønne kort :o) Håber ferie var god og du er fris til en ny omgang :o)

Kristin sagde ...

Så fine kort du har laget! Den med bursdagsmusa var utrolig herlig! :D

sonja sagde ...

Skønne kort du har lavet,sjov ide . Manden med kameraet 5 Gange tjeneren 3 gange og bygningen spejlvendt. hav en god aften...

Mette Ellingsgaard sagde ...

Meget flot header og søde kort du har lavet.

Brit sagde ...

Sjov lille konkurrence du har kørende...

Fantatiske kort du har fået lavet... Jeg er hel vild med den lille mus. Den er simpelthen ikke til at stå for.

Anonym sagde ...

behovet for at se:)