tirsdag, september 15, 2009

Kortudfordring og juleinspiration på scrapsisters.

Dette kort har jeg lavet til uge 36's kortudfordring på scrapsisters. Man skal lave et kort med syninger. Synes det giver en fed effekt at sy på kort, man skal bare lige tage sig sammen til at tage symaskinen frem.
Dette julekort har jeg lavet som inspiration til Scrapsisters blog. Der bliver hver måned den 15. lagt julekort ud som inspiration. Det er rart at få lidt lavet i løbet af året, for julen kommer lige pludselig bag på os.
Er du gået i gang med julekortene...?



Jeg skal på aftennattevagt i aften. Så jeg har lige brugt 1½ time på sofaen med at se "Persuasion", BBC filmatisering af Jane Austens roman. Ja jeg ved godt jeg bliver ved med det her Jane Austen halløj - men jeg elsker det...
Derfor vil jeg også lige nævne at de er begyndt at sende BBC serien "Stolthed og Fordom" om lørdagen kl 15 på TV2 Charlie. (den "rigtige" med Colin Firth og det hele). Andet afsnit kommer på lørdag.

10 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åh,,,, igen så smukke kort, jeg er så småt igang med julekortene ja :)

Karina sagde ...

Lækre kort. Jeg er helt vild med det øverste. Jeg har ikke rigtig fået gang i symaskinen. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men synes også at det er lidt besværligt at hente den op fra kælderen...
Jeg laver julekort til Scrapsisters konkurrence hver måned ; )
Ses vi til freescrap i Dreampapers i morgen??

Tanja sagde ...

Hvor er det nogle rigtig lækre kort du har lavet - som ALTID... :o)
Elsker din stil...
Scrapknuzz Tanja

Pia sagde ...

super lækre kort du har lavet

Hellemor sagde ...

Wau, hvor flotte kort. Lækre farver. Er helt vild med dit julekort. Snekrystallen er den lavet med en dies? og hvilken?

Marolle sagde ...

super fine jule kort, ja nu må jeg altså også snart komme igang!
jeg har også lige haft symaskinen fremme og nu har den fået en fast plads så det nemmere at bruge den :o)

Mona sagde ...

Sarah! - er du også Austin fan? For det er jeg big-time!! Bøger og film. Jeg har alle serier og film og alle bøgerne også på engelsk. Selv i haven har jeg en Jan Austin Rose.... Hihi vi skal da have os en Austin aften.

Stort knus smukke

alfie sagde ...

Forstår helt din klart din JA entusiasme:)
Elsker selv alt med JA, BBC eller bare noget der lugter af regency. Persuasion 2007 er god, men ærgeligt at de neddroslede scenen med brevet, og istedet lavede det om til et marathon:)

Jeg melder mig gerne til en scrapper/ JA aften....

Thanni sagde ...

Det ser super ud med de syninger - har osse fået lyst til at komme igang med syningen efter artiklerne på SS, men det er træls at skulle ha' det store monstrum til en maskine stående, så jeg må nok igang med det håndsyede ...måske ;)

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger