fredag, september 11, 2009

Mit første minialbum...

I dag er der billeder - mange billeder af mit første minialbum. Ihvertfald første rigtige minialbum. De andre jeg har lavet har mere været sider med billeder og intet andet.
Jeg må sige at jeg har lidt svært ved at lave minialbums, da jeg bliver rigtig utålmodig og bare vil være færdig. Det skal jeg nok øve mig lidt på.
For selvom dette album var spændende at lave, nåede jeg at begynde at kede mig lidt og blive små-irriteret på det.
I sidste ende er jeg nu rigtig glad for det. Synes det er sjovt med de forskellige sider og "hemmelige" lommer.

Minialbummet er lavet med det kit som Marie og Mona havde lavet til deres kursus på Sensommercrop. Super lækkert.














15 kommentarer:

Dot Scrap sagde ...

Fedt minialbum.
Det er du da også bare rigtig dygtig til. SKØNT.

sonja sagde ...

hvor er den bare blevet kanon flot. ha en god dag:)

Marolle sagde ...

wauw!! du har da også VILDT mange fede detaljer med, så kan godt forstå det har taget noget tid. Du må udfordre din tålmodighed, for dit mini albums er super lækkert så vi vil gerne se flere i fremtiden ;)

Karina sagde ...

Jeg synes i hvert tilfælde at dit album er blevet ret sejt freestyle. Sjovt med de skjulte lommer og forskellige slags pynt.

Helle Sahl sagde ...

Kanon flotte detaljer. Jeg er vildt imponeret. Det ser bare super lækkert ud. "Ses" i aften :o)

Hellemor sagde ...

Hvilke flot album. Jeg kan godt forstå at det kniber med tålmodigheden. Spændende og se om det bliver til flere.
God weekend.

Cecilie sagde ...

Man kan ikke se på albummet, at det kedede dig lidt til sidst - det er super flot og gennemført. På ægte Sarah-manér.

God week-end til dig.

Majer sagde ...

Tillykke med dit første minialbum. Dem kan du da sagtens lave flere af. Der behøver jo ikke at være så mange sider i ;-)

Anne Bente sagde ...

hold da helt op hvor er det bare sejt.

Heidi sagde ...

hvor er det flot og total fedt kit de dygtige piger havde fået lavet til Jer - og fortsat du endlig med mini album :o)

Anne sagde ...

Så flott album! Mange flotte detaljer. Lekkert!!

Stempelklem fra Anne

Eva Dohn sagde ...

Hvor er det bare blevet super godt!!!

Engel sagde ...

Tillykke med minialbummet - rigtig gennemført og skønt... Mange dejlige billeder. Og man kan bestemt ikke se, at du løb lidt sur i det undervejs :o)

Dot Scrap sagde ...

Hej igen.
jeg vil blot sige, at jeg har 2 awards til dig på min blog:
www.dot-scrap.blogspot.com

Du er utrolig kreativ og en person med et stor hjerte. De kort du laver inspirerer utroligt meget, og at du har tid, lyst og overskud til at give til kræftramte børn og deres familier...er bare så stor.

Mona sagde ...

hvor er det blevet fint, Sarah!!!!
Og det er ok at du kedede dig lidt - Jeg laver jo, som du ved, 1000 minialbums og med hvert album når jeg altid et punkt, hvor jeg tænker; Nej altså, Nu skal det sku rykke for ellers for jeg pip. Og for det meste er det de bedste sider. Så tænker jeg ikke så meget men kører mere på mine følelser ;-)
Tillykke med det - du er bare en super dygtig freestyler!!!!