søndag, september 06, 2009

Sensommercrop...

I går tog jeg turen til Jylland sammen med min søster og Eva. Der var sensommercrop i Bording. Det var en super hyggelig dag og et virkelig vellykket arrangement. Helt bestemt turen værd selvom det var en laaang dag.

Det var rigtig skønt at hilse og sludre både med kendte og med nye ansigter.

Nå men jeg fik lavet et kort og begyndt på et LO som jeg vist lige skal kigge lidt på inden det er klar til bloggen.

Jeg har brugt stempel fra Magnolias nye Efterårs pakke, farvelagt med distress ink. Papiret er fra Cosmo Cricket "Earth Love" (tror jeg det hedder). Blonde og bling fra Prima. Blomster fra Wild orchid og sommerfugl fra Karen Marie klip. Rub on fra Melissa Frances.

Jeg var så heldig at vinde på indgangsnummeret. Jeg fik en pakke grungeboard doneret af Unik Scrap. Tusind tak.
Jeg har faktisk slet ikke noget Grungeboard i forvejen så jeg glæder mig til at prøve det.
-------------------------------------------------------------------------------------------


Mona og Marie holdt et kursus i et minialbum. Jeg er jo ikke den store tilhænger af minialbums, men jeg synes det var så fedt at jeg ærgrede mig gul og blå over ikke at være med. Heldigvis fik jeg opsporet et ekstra Kit, så nu er jeg i gang med albummet på egen hånd.


Dette er MONA'S album til inspiration til online-kurset på scrapsisters!

Nå men det gav mig i hvertfald lysten til at deltage i det Online-kursus Mona holder på scrapsisters i denne uge (37). Vi skal lave et minialbum med stof og syteknikker. Jeg købte et super lækkert kit i Scrapsisters shop som er sammen sat specielt til dette kursus og nu glæder jeg mig rigtig meget til det starter.

Skal du være med?

15 kommentarer:

Engel sagde ...

Hvor er det bare skønt, blødt og sødt det kort (kan vist ikke beskrive det bedre!) Feminint og sart, uden at være overgjort... Er vild med dine kort!

Heidi sagde ...

wawww et lækkert mini album - så min veninde helle´s album, total lækkert og spændende

lækkert kort - igen, super sødt stempel ;o)

Rigtig god dag

Dot Scrap sagde ...

Åh alstå vor er det kort smukt. Dejlge detaljer og som altid super flot farvelagt stempel. De stempler er også bare for søde. Dem har jeg også investeret i.
Jeg kan godt forstå dig ang. minialbummet...det ser vildt fedt ud. God arbejdslyst med det.

Anne Bente sagde ...

åh..... så smukt det kort,, er, det lyder som i har haft det sååå hyggeligt.

Pia sagde ...

hvor er det et flot kort, dejlige farver og fine detaljer, du kan godt glæde dig til at bruge grungeboard, det er super lækkert og kun fantastien der sætter grænser for anvendelse. Du må have en god uge

Tanja sagde ...

Sikke et fint kort du fik lavet i lørdag´s... :o)
Hyggeligt at hilse på dig.. :o)
Scrapknuzz Tanja

Netti sagde ...

or var det skønt at i havde mod på at tage hele vejen herover :) Dejligt at se dig igen.
Det er et virkeligt sødt kort du har lavet.

Marolle sagde ...

ja det var ærgeligt du ikke kom med på kurset, men fedt vi lige fandt ud af der var et ekstra ;)

Mona har sammensat et super kursus og lækre lækre kit, så jeg kan godt forstå du blev fristet :o)

Cecilie sagde ...

Det lyder som en dejlig dag - og dit kort er som altid bedårende. Så fint og med super detaljer.

sonja sagde ...

Hvor er det blevet smukt dit kort,er lidt misundelig på dine evner.Tak for sidst,det var så hyggeligt.ha en god dag:)

madamtridse sagde ...

Det lyder til at du havde en dejlig scrapdag.:)
Ej hvor er det kort bare flot. Det stempel er helt vild sødt.:)
Jeg ville så gerne ha' detaget i det kursus. Men jeg opdagede det for sent.øv men så må jeg lure lidt på dit, når det bliver færdig......:o)
Du må ha' en rigtig skøn scrappeuge.:)

Eva Dohn sagde ...

Super sødt kort du fik lavet.

Tak for turen :o)
Og vi "ses" på Monas stofkursus.

Majer sagde ...

Dejligt at I havde en god da helt ovre i "Det mørke" ;-)

Super fint kort du har lavet :-)

Anne sagde ...

Magnolia-kortet var nydelig! Lekre farger og detaljer. Jeg liker sommerfugler =)

Stempelklem fra Anne

Mona sagde ...

Søde Sarah - det er skønt at have dig med og det fryder mig at jeg kan smitte dig med lidt af min mini-syge HÆHÆ