onsdag, september 02, 2009

Sommerfugle i maven...

Så er jeg begyndt på mit "nye" arbejde. puha det tager på kræfterne. har været på introduktion de sidste 2 dage. I morgen gælder det for alvor. Jeg har rigtig mange sommerfugle i maven, for selvom det er noget jeg jo har prøvet før, så er det lige pludselig mig der skal tage beslutninger og have overblik.

Jeg arbejder på forskellige ting til scrapsisters og Magnolia. Men jeg har da et kort jeg vil vise.
Jeg lavede dette kort til lægehuset da jeg stoppede. Synes det passede godt med de søde stempler fra Magnolia.
Stemplerne er farvelagt med Distress ink og papiret er fra OA cherry Hill.
Thickers fra AC og border punch fra Martha steward. Blomster er fra prima og Wild orchid.

Hav en god dag.

13 kommentarer:

Pialine sagde ...

Flot kort som passer til lejligheden - flotte farver og flot opsætning på kortet. Held og lykke med dit nye job ;o)
Knuzzer
Pialine

Marolle sagde ...

puh ja det er altid hårdt at starte et nyt sted.
rigtig sødt kort, som passer perfekt :o)
vi ses på lørdag ik ?

madamtridse sagde ...

Et super sødt kort, sikke nogle skønne farver. Ja stemplerne er helt perfekte.:) Held og lykke med din nye arbejdsplads :)

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et herligt farvelkort. Held og lykke med dit nye job. KH 10na

Anne Bente sagde ...

super super herligt kort,og held og lykke med det nye arbjde.

Dot Scrap sagde ...

Skønt kort som altid.
Dejlige friske farver og farvelægningen er som altid til UG med kryds og slange.
Bliver altid så inspireret af dig.
TAK.

sonja sagde ...

det er da bare for sødt men god til lejligheden.og pøj pøj med det nye job...

lam sagde ...

Sikken et skønt kort og du ahr ret ,det passer perfekt til et lægehus.
Held og lykke med dit nye job

Hellemor sagde ...

Hvor sødt et kort. Det passer perfekt til andledningen. Held og lykke med dit nye job.

Netti sagde ...

Altså det er ikke fedt at høre en læge er nervøs *GG* Men jeg kan godt forstå dig. Held og lykke med dit nye arbejde.
Supersødt kort du har lavet.. og sikke et lækkert stempel.

Helle Sahl sagde ...

Dejligt kort med et totalt nuttet og aktuelt stempel. Super farvelagt. Held og lykke med din nye arbejdsplads.

God weekend

Heidi sagde ...

puha ja kan sagtens følge dig - jo spændende at skal prøve "selv" og møde nye mennesker men kan også give et sug i maven ;o) pøj pøj

Skønt kort rigtig sødt og passede jo perfekt til dagen

Rigtig god weekend

Cecilie sagde ...

Held og lykke med det nye arbejde - jeg er sikker på, at det går glimrende.

Det stempler er da perfekt til din branche ;o)