søndag, oktober 18, 2009

HURRAAAA.....

Jeg sad og ledte efter et gammelt indlæg forleden dag og sørme om jeg ikke opdagede at min blog har fødselsdag i dag.
3 år bliver den. Hurraaa....
Det har været 3 rigtig sjove og interessante år. Jeg er utrolig glad for besøg og alle kommentarer. Desuden elsker jeg at besøge alle jeres blogs. Kigger forbi næsten dagligt og finder utrolig meget inspiration...

******************************************************************
Jeg har da også lidt kort at vise....
Denne gang fra kortmester uge 4. Vi er gået ind i sidste uge, så nu er det snart slut. Det har ellers været super sjovt!
Stempel fra Magnolia. Farvelagt med Distress Ink. Papir og Stickers fra October afternoon. Blomster fra Wild Orchid.

Et tøsekort med masser af glitter og bling. Stempel fra Magnolia. Papir, bling swirls og blonde fra Prima. Rub-on fra Melissa Frances. Blomster fra Wild Orchid.


Juletags. Papir og diecuts fra MME.

Hav en god søndag.

17 kommentarer:

Karina sagde ...

TILLYKKE med blogfødselsdagen.
Det er nogle superflotte bidrag, du laver til konkurrencen.

Kitt sagde ...

Wow - 3 år. Og jeg er kun lige nogle måneder gammel i faget :)

Trinola sagde ...

Gratulerer med 3 års dagen ;o)) Jammen ikke dårlig ;o))
Veldig fine kort du laver ------
Ha en fin søndag :o)

Anonym sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen. 1000 tak for al den inspiration jeg henter, når jeg "besøger" dig ;o)
KH 10na

Linda sagde ...

Tillykke med fødselsdagen til BLOGGEN:-)
Ja jeg nyder også at kigge forbi din blog Sarah og det vil jeg blive ved med...altid gode ideér at hente hos dig.
God søndag

Scrappe knuzz Linda

Koselig koselig sagde ...

Hei Sarah! Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå! Gratulerer med 3 års dag for din blogg. Hipp hipp hurra :)
Håper du har det bra og koser deg :) klem fra Mette

Nikolette sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Glæder mig til at følge med i de næste mange år!

Jette / ma11edina sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdagen ;-)
Super flotte bidrag du har laver til Kortmester! Skønne detaljer på dem alle, du får brugt Magnolia-stemplerne så flot...mine ligger bare og samler støv :-)!! Dejlige friske tags, er selv vild med det papir! Fortsat god dag til dig.

Pialine sagde ...

Tillykke med blog fødselsdagen - superflotte kort - jeg er total vild med det sidste kort - lækker opsætning og dejlige farver.
Ha en dejlig søndag aften
Knuzzer
Pialine

Cecille sagde ...

Hej Sarah

Stort tillykke med blogfødselsdagen. Som altid har du lavet nogle rigtig fine kort :-)

KH Cecille

Henriette sagde ...

Så skønne dine kort er - det midterst "kom jeg vist til" at stemme på - det er da bare så sødt..

Tillykke med de 3 års blogfødselsdag...

maria sagde ...

HIP HIP HURRA tillykke med bloggens fødselsdag.
Super flotte kort dem alle sammen med så mange skønne detaljer

Charlie sagde ...

Hov det så jeg ikke i går. Så FORSINKET men STORT til lykke med blog fødselsdagen. Og dine bidrag er så fine og lækre.

Heidi sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen - hvor heldigt DU lavede en blog for 3 år siden og vi andre får lov at se alt det spændende du lavet ;o)

Skønne kort er vilde med dine tags især ;o)

Rigtig god uge til dig

Bev sagde ...

Three fabulous cards sweetie, such wonderful papers and details. x

Sanne sagde ...

Hej Sarah
Tak for din hilsen på min blog....
og tillykke med din Blog fødselsdag.
Flotte kort du laver med mange søde detaljer. Er især vild med dine små juletags
Hilsner Sanne

Hellemor sagde ...

Et forsinket tillykke med din blog. Det er altid hyggeligt at kigge forbi. Din kort er altid pænt lavet og med mange flotte detaljer og dette gælder også dine kort til kortmesterskabet.