onsdag, oktober 14, 2009

Kortmester uge 3...

Jeg fik lavet alle 3 opgaver til kortmester i uge 3.

Vi starter med opgave 3: Man skulle lade sig inspirere af Convention reklamen. Jeg tog udgangspunkt i farverne og den sorte skrift.


Stempel fra Whipper Snapper, papir fra Cosmo Cricket og bogstaver fra pink paisley.
Opgave nr 2. Her skulle man lave sit eget mønsterpapir. Her har jeg embosset de hvide swirler, distresset, stempel og givet glimmermist.
Stempel fra Magnolia og blomster fra Wild Orchid og Prima
Opgave nr 1. Har skulle man følge en skitse og bruge hvid og blå.
Stemplet er fra Greeting Farm og Rub-on fra Kaiser Craft.

Husk at smutte forbi Scrapsisters og stemme på uge 4's bidrag.

Hav en god dag allesammen.

7 kommentarer:

Kristin sagde ...

De var nydelige! :D
Så god du er til å lage lekre kort! :D

Cecilie sagde ...

Njø, de er lækre. Jeg er særligt vild med det sidste af kortene; det stempel er da for kært! Men alle tre kort er som altid rigtig lækre; du har en sikker hånd med kortene.

Helle Sahl sagde ...

Totalt nydelige kort alle tre. Jeg er helt vild med det papir du selv har lavet.

Eva Dohn sagde ...

Iiiih, du laver altså de flotteste kort, og din farvelægning er super god.

Netti sagde ...

Flotte flotte kort du har lavet til kortmester 2009.

Heidi sagde ...

Hvor er de flotte dine kort og er vild med din farvelægning også :o)

Må hvis heller forbi scrapsister ;o)

Rigtig god søndag

Karina sagde ...

Det er sådan nogle flotte kort!
God søndag til dig.