fredag, oktober 23, 2009

Kortmester uge 5...

Så er der gået endnu en uge, den sidste i denne omgang af Kortmester hos Scrapsisters.
Her er de kort jeg lavede til sidste uges udfordringer.



opgave 3: Man skulle lave et kort der indeholdt en gave. Jeg har lavet et kort med indbygget bogmærke. Jeg er inspireret herfra.
Stempel, papir, blonde og blomster er fra Magnolia.

Opgave 2: Man skulle lavet et kort med embossing. Jeg havde dette fantastiske stykke embossede papir liggende som jeg var nød til at bruge. Papiret er fra Cosmo Cricket og stemplet er et af de nye julestempler fra Magnolia farvelagt med Distress ink. God jul stemplet har jeg købt i sverige og blomsterne er fra Wild Orchid.
Opgave 1: Her skulle man lave et kort ud fra en skitse. Det voldte mig virkelig problemer, men jeg synes nu at det er blevet ok.
Papir og blomst fra BG, bogstaver fra MM,

7 kommentarer:

Henriette sagde ...

Skønne kort som sædvanlig. Du er bare verdensmester til at farvelægge de Magnolia stempler..
Hvem der bare kunne lære det...

Sidste kort skitse voldte også mig en del problemer - men fik det også lavet... Dit er blevet rigtig godt...

God weekend...

Eva Dohn sagde ...

Hvor er det bare nogle søde kort. Er totalt vild med din farvelægning.

Cecilie sagde ...

Det ser virkelig super ud, Sara. Dit julekort er skønt - det miderste embossede papir er super flot.

Anne Bente sagde ...

hold da op hvor er de bare smukke begge 2.

Pia sagde ...

hvor er det nogle flotte kort med så mange lælkre detaljer og fine farver, supert

Betina Olesen sagde ...

super søde kort du har lavet, kan især rigtig godt lide det sidste med den store blomst. Der er rigtig mange skønne detaljer og pynt på. Flot flot.

mette wad sagde ...

Wow nogle skønne kort er hel vild med baggrunden på julekortet. Skønne detajler