tirsdag, oktober 06, 2009

Så er jeg hjemme igen...

Så er jeg hjemme igen efter en veloverstået ferie - Dresden, Prag, Wien, Regensburg (Ingolstadt) og Bonn. OG ikke mindst Middelfart i weekenden. Det har været en super hyggelig Convention, hvor jeg fik snakket og shoppet og snakket og lavet en lille bitte smule.

Det første kort har jeg lavet til en af kortskitserne på Convention.
Stempel fra Whipper Snapper og Papir fra Cosmo Cricket.

Andet kort lavede jeg til Scrap-is-fun's kortskitse på Convention.
Papiret er Porcelain fra BG og rub-on fra Melissa Frances.
Jeg vandt to ting på Convention, stemplet fik jeg for et 3. plads til mit kort med aben og Hjørnerunderen fra Zutter vandt jeg på amerikansk lotteri.


Shoppet fik jeg også (en lille bitte smule:O))
Bogstaver, blonder, stempler, blomster bling osv...

Papir - især julepapir fra BG og American craft.


Og super lækkert karton fra American Craft.

--------------------------------------------------------------------------

Nu er jeg kommet tilbage er det også tid til en afgørelse i min lille blogheader konkurrence.
Det er manden i den hvide skjorte og kameraet jeg tænkte på - og han er der 5 gange.
(Der er to bygninger i virkeligheden og en statue. "tjeneren" er nogle udklædte mænd der er overalt i Wien og som sælger billetter til koncerter osv)

Den første til at skrive det var vist LISETTE - tillykke.
Skriv din adresse til mig på sarahs-verden (a) hotmail.com så kommer der en lille ting afsted til dig.

5 kommentarer:

Karina sagde ...

Flotte kort begge to. Den abe er bare skøn. Tillykke med at du vandt.
OG sikke LÆKRE sager du har købt.

Marolle sagde ...

hvor er det bare nogen flotte kort, og de ting du har købt er bare lækkert! er især vild med dit AC papir :)

Helle Sahl sagde ...

Lækre kort du har lavet. Jeg er vild med papiret fra bog og nodehæfte og måden du har foldet og distresset.

Kristin sagde ...

Så mye fint du fikk kjøpt! :D
Likte også kortene du hadde laget. Den lille apekatten var herlig! :D

Anonym sagde ...

ma sjekke:)