onsdag, oktober 07, 2009

So spooky,,,,

Forleden dag kom min DT-pakke fra Magnolia, men nogle af de nye stempler fra deres So Spooky collection. Jeg er ikke den store Halloween fan, men de stempler er altså for nuttede. Der var også noget af magnolias eget papir med. Mums rigtig rigtig lækkert.

Jeg har været i gang med at stemple og lavet dette kort. Jeg har brugt 4 stempler fra Magnolias So Spooky collectionen. Tilda som heks, "stakitet", månen og grenen samt et tekst stempel.
Alle materialer er fra Magnolia.

Hav en god dag alle sammen.

Min Magnolia blog

10 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Jeg ved godt, at du ikke rigtig er til Halloween - men det her kort er jo FABELAGTIGT! Så fint og lækkert.

Håber også du har en dejlig dag - og tak for sidst :o)

Anne Bente sagde ...

hvor er det bare total lækkert det kort.

Trinola sagde ...

Kjæmpesøtt kort du har laget ;o))
Har selv prøvd å lage noen og det er mye arbeid bare med et lite et .-----Flink er du :D

jayne sagde ...

jeg er heller ikke til halloween, men hold op, når du laver sådan et kort, så kan man ikke andet end syntes det er flot... super kort og farver.

Jayne

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

Du får jeg næsten en til at synes om hallowen med det flotte kort du har lavet.
Godt gået ;-
Marianne

Pialine sagde ...

Lækkert kort med mange søde detaljer - jeg er heller ikke til Hallowen men man kunne jo blive fristet til disse søde stempler ;o)
Knuzzer
Pialine

Dot Scrap sagde ...

Hej Sarah.
Hvor er det kort sødt. De er vildt søde de Halloween stempler. Papiret er også helt fantastisk.
Jeg må vist ud og investere i et par af stemplerne.

Du er utrolig dygtig og en evig inspirationskilde for mig.

Betina sagde ...

Skøøøønt kort.
Jeg så stemplerne forleden hos "sirstampalot", og var fuldstændigt solgt ;O)
Jeg er vild med din farvelægning, den er bare så virkningsfuld ;O)

Charlotte sagde ...

Super fint Halloween kort, synes det er et sejt månestempel og for øvrigt er det rigtigt flot farvelagt.

Heidi sagde ...

hvor er det et skønt halloween kort . ja jeg er jo selv tosse med det halloween og ville ønske det var noget mere af det fremme her hjemme :o)