torsdag, november 05, 2009

Det sidste levn af Halloween...

Der har været lidt stille har på bloggen. Men det der arbejde griber forstyrrende ind i ens fritid.
Men nu er jeg her igen!

I år har jeg lavet Halloween kort. Det har jeg aldrig gjort før. Det er nu meget sjovt og nogle fantastisk fine farver man kan bruge...

Det første kort har jeg lavet til Scrapsisters kortmester konkurrence. Synes flagermusen er så sød. Stempel fra Magnolia og papiret tror jeg er fra BoBunny.

Dette kort lavede jeg på SAM i weekenden. Billedet er rigtig dårligt. men når det er mørkt når man står op og mørkt nå man kommer hjem er det lidt svært.
Papir fra BG og igen stempler fra Magnolia.
Hav en rigtig god dag.

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er det et par skønne halloween kort - ja jeg elskerrrrrr jo den der halloween der er kommet fra der over ;o)

Kender det med job alt alt for godt - burde være weekend mandag til fredag og job de sidste 2 ;o)

mette wad sagde ...

Hvor de bare rigtig skønne de 2 kort, nu er jeg ikke den store tilhænger af halloween, men synes nu at de kort er fantastiske :-)

Anne Bente sagde ...

total skønne kort, jeg elsker også de flotte halloween farver, her fejrer vi det heller ikke, men hvem ved måske det kommer,

Eva Dohn sagde ...

Søde kort. Og jeg giver dig helt ret, de flagermus er bare for søde.

Karina sagde ...

Superskønne detaljer du har og så flot farvelagt.
God weekend.

Charlie sagde ...

Supersøde små hekse og fine kort. Ja fotografering er et show på denne årstid - vi er tit i gang med div. lamper hvis der skal tages foto om aftenen. Måske man skulle i BR for at købe sådan en Pandelygte - det kunne da være et ØMT syn - ikke???

Linda sagde ...

De er da så fine de kort du har fået lavet, hende den lille heks syntes jeg godt om. ha en dejlig weekend Sarah