onsdag, november 18, 2009

Endnu et julekort....

Dette kort havde jeg lavet til Kortmesterskabet hos Scrapsisters som jo forlængst er forbi. Men på bloggen har det ikke været endnu.

Stemplet er fra Magnolia, et af de nye julestempler.
Papiret er fra Imaginisce, julepapir fra sidste år.
tekststempel fra Making Memories
QK snefnug
Velourbånd fra lageret

I aften står den på Editors i Vega:


Og i morgen Dodo and the dodos - kan det blive mere nostalgisk?


Derudover skal jeg også lige på arbejde 9 dage i træk = 77 timer...
Så her bliver nok lidt stille...

9 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Super lækker opsætning og sammensætning af det papir og som altid flot farvelagt.

Sikke en arbejds"uge", god arbejdslyst.

Heidi sagde ...

Skønt julekort og lækker papir :o)

Uha en arbejds uge - god fornøjelse ;o)

Rikke sagde ...

vildt flot kort du har lavet, mig der ellers ikke er så vild med magnolia mere må indrømme at det du har lavet der bare er rigtig rigtig sødt. Farverne er vel nok også gode

Charlie sagde ...

Det kort kan jeg godt huske - det var så fint. God arbejdslyst - så håber jeg sandelig der følger nogle gode fridage bagefter. Og du får altså ikke lov til at sidde og sove når vi er på weekend sammen - der skal vi jo HYGGE....

Karina sagde ...

Den magnolia med mistelteen er bare så sød. Flot lavet kort.
God fornøjelse med koncerterne og arbejdet (77 timer!!!)

mette wad sagde ...

hvor er hun da bare sød... super flot kort

Pialine sagde ...

Skønt kort med nogle af mine favorit farver - søde opsætning alt i alt et kanont lækkert kort.
Knuzzer
Pialine

Hellemor sagde ...

Flot, flot julekort. Magnolia pigen er rigtig sød som hun står der med mistelteen.
Uh, god det ikke er mig der skal arbejde 9 dage i træk, men jeg gad godt til koncert med DODO. Det vækker minder.
PS. Mange tak for din sød hilden på min blog. Det er jeg glad for.

Margit sagde ...

Nårrhhh... et sødt julestempel... og flot farvelagt. God fornøjelse med koncerterne og...
;o) ;o) arbejdet ;o) ;o)
GISP: 77 timer =0) ...det bli'r hårdt...