tirsdag, december 01, 2009

1. december...

Jeg tror jeg vil tage Charlies udfordring op og blogge hver dag i december (i hvert fald indtil den 24.). Har dog lavet min egen lille banner...


I weekenden var jeg på en super fantastisk scrapweekend fyldt med luksus og skønne kvinder.

Tiden gik bare alt for hurtigt. I morgen håber jeg at få taget billeder af det jeg fik lavet, men indtil da et julekort jeg har lavet for noget tid siden. Jeg har embosset træet og brugt distress ink rund om.

Hvad er julen uden musik?
Her er dagens julenummer:O)


6 kommentarer:

Pialine sagde ...

Superflot julekort og jeg kan især godt lide det embossede træ. Er helt vild med dagens julemusik Knuzzer
Pialine

madamtridse sagde ...

Et meget flot julekort. Sødt embosset juletræ. Hvor hyggeligt med julemusikken på din blog.:)
Du må ha' en rigtig skøn juleuge.:)

Karina sagde ...

Lækkert kort i flotte traditionelle farver. Det er hyggeligt med lidt Tom Jones. Det vækker store minder fra barndommen. Tom var min fars store idol.
God 2. decemberdag til dig.

mette wad sagde ...

Flot kort og dejlig farve du har brugt, kan godt lide det er så enkelt og god idé med det hvid bossed jultræ.

Marolle sagde ...

jeg blogger også hver dag, om det julepynt jeg har lavet herhjemme :)

vildt flot kort!!

Cecilie sagde ...

LÆKKERT!! Det kort er så flot. Wow.

Jeg vil glæde mig til at følge med hos dig gennem december.