torsdag, december 10, 2009

10. december...


Jamen her går juleforberedelserne sin stille gang. Meget stille!
Købte julegaver: 0
Sendte julekort: 0
Bagte julekager: 0
Manglende kalendergaver til søster: 6
Stuen, incl stuebirken pyntet: ja men kun fordi Jacob har gjort det...
Hmm Jeg skal nu nok nå det hele og jul bliver det under alle omstændigheder:O)

Nu til noget helt andet... Jeg lavede dette LO til en artikel Eva skrev for scrapsisters om at hækle på sit LO. Rigtig god ide, prøv selv at se her.


OG så the King!


6 kommentarer:

madamtridse sagde ...

Hi hi sådan ser min juleliste næsten ud hvert år ved denne tid også i år.:) Men tro mig du skal nok nå det. ;o)
Hvor er det LO bare flot. Super lækre detaljer du har på.:)
Tak for rigtig skøn julemusik.:)
Forsat dejlig december aften.:)

Karina sagde ...

Ja den hækling ser god ud. Jeg kan ikke hækle, men det kan være at jeg skal bede min søster om at lære det....

Helle Sahl sagde ...

Fed detalje med hæklingen og også evablomsterne og måden du har mattet billederne.

Pialine sagde ...

Jeg tror de fleste af os har det sådan at december måned bare går så hurtigt, så ja jeg er heller ikke kommet så langt i min juleforberedelser og mangler også at købe en hel masse julegaver :o)
Super god ide med at hækle og flot ser det ud.
Knuzzer
Pialine

Marolle sagde ...

ja det bliver jo jul ligemeget om der er pyntet op eller man har nået det hele ;)

jeg tror også snart jeg må prøve det med hækling på et layout.

Margit sagde ...

Det ser bare rigtig godt ud med det hækling... super lækre farver du har sat sammen...
Og ja, som de andre skriver... har vi nogen sinde hørt om, at julen bli'r aflyst fordi vi ikke har nået det hele???
Hvordan har halsen det...???
God fredag "any way"...