fredag, december 11, 2009

11. december...

Whiii så fik jeg købt 1 ½ gave... Så det går fremad.
Har været på aften-nat i nat, det var egenligt stille, men jeg har hostet og hostet hele natten. Jeg var nødt til at stå op, så jeg ikke vækkede dem på de andre vagtværelser (der er rigtig lydt). Jeg synes det var synd for dem hvis de skulle høre på mig. Så jeg har sovet det meste af i dag, dog drukket te og været ude og investere i hostesaft. Håber det hjælper.
Nå der er lige et lille kort jeg vil vise. Stemplet er fra Prima. Et af deres små clearstamps. Jeg har embosset det og så sværtet kanten rund. Papiret er fra BG.

Jeg var som sagt ude i virkeligheden i dag (efter hostesaft og den 1½ gave). Køerne slog mig lidt ud af kurs så jeg osede mest.
Men se en gang hvad jeg stødte på - Margrethe skåle i alle størrelser og farver. Det kan man da kun blive glad af. Elsker disse skåle - især de nye små størrelser... (undskyld billedet er taget med mobilen)
OG så musik! Det er jo fredag og julefrokost dag...

8 kommentarer:

angely sagde ...

Nu det jul i Angora, top favorit julesang. Hyggeligt billede. Hav en dejlig weekend med masser af julegodter og hostesaft.

Helle Sahl sagde ...

Dejligt lille kort.

Heidi sagde ...

skønt julekort og tusind tak for super julesang - Johan har nu se den 3 gange her ha ha

Tak for linket til lækker lækker opskrifter - de skal prøves

Håber hosten har taget sig - rigtig god weekend til dig

Karina sagde ...

Superfint kort. Og anderledes Sarah kort ; )
Jeg er vild med de Margrethe skåle. Jeg har købt den grønne serie. Man kan også få dejtrug nu!
God bedring.

Cecilie sagde ...

Jeg håber, at du har det bedre i dag - det er ikke spor rart med sådan noget hoste, der ikke vil gå væk igen.

Margrethe-skålene er så fine, ikke mindst i de små str. Dem elsker jeg, men det ved du jo allerede ;o)

Sandie sagde ...

Beautiful card!! I just adore that stamp.

Netti sagde ...

God bedring til dig..jeg troed enu at læger altid sagde at hostesaft ikke virker? Ja jeg tager det nu også alligevel for man ved jo aldrig.
Superflot kort du har lavet. Det primastempel er da vildt sødt og ja de skåle er da i fede farver.

Margit sagde ...

Rigtig sødt kort. Det stempel oser da af ren nostalgi... ;o)
Håber snart du kommer helt ovenpå. Hoste er rædselsfuldt, fordi nattesøvnen spoleres!!!
Og de Margreteskåle er da bare helt vildt flotte... I mit køkken står de i orange og gule... iden OPRINDELIGE udgave... (tænk at de skulle blive "moderne" igen...)(fnis)