tirsdag, december 15, 2009

15. december...

Hold da op - den 15. december allerede... Tiden går derudaf. I dag er der juleafslutning til FDF og jeg er ved at gøre mig klar til at komme ud af døren.
Jeg har benyttet mig af dagslyset til at få taget billeder af lidt julekort.


Her er et der er lidt frisk i farverne. Papiret er fra Basic Grey og blomsterne fra Prima. Stemplet er fra Magnolia.

I anledningen af at sneen faktisk daler ned fra himlen uden for mit vindue, får I en af mine yndling julesange idag.

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor skønt et julekort og stemplet ikke mindst ;O)

Hvor hyggeligt med sne - håber og krydser for der kommer bare lidt her i det nordlige. Julesangen er super super skøn - rigtig god fornøjelse med afslutningen til dig

mette wad sagde ...

Hvor er det et sødt kort og en fantastisk god julesang.

Karina sagde ...

Flot kort.
God fornøjelse hos fpf.

Fru Larsen sagde ...

Hej Sarah!

Hvor er det et sødt kort, stemplerne er altid søde, og din farvelægning er fantastisk!
Jeg følger altid din blog, men har ikke altid tid til kommentarer, men tænkte at du lige skulle vide at jeg syntes det er fantastisk flot det du laver, og altid så gennemført..

Rigtig glædelig jul til dig og din familie
Fru Larsen

Pia sagde ...

det er et super skønt kort i rigtig søde farver

Margit sagde ...

Super lækkert kort med et kært stempel. Dejligt med lidt anderledes julefarver. Håber du havde en god fest med FDF...
God dag.

madamtridse sagde ...

Et utrolig smukt kort. Sødt stempel som igen er kanon flot farvelagt.
Håber du havde en god julefest hos FDF igår.:)
Du må forsat ha' en dejlig december aften.

Cecilie sagde ...

Det her kort er, som alle dine kort, fantastisk.

Tak for en hyggelig dag i dit selskab, jeg glæder mig til vi ses igen.