onsdag, december 16, 2009

16. december...

I dag har jeg haft besøg af Cecilie. Super hyggeligt at hun ville tage turen gennem snemasserne og besøge mig i Holbæk. Jeg var nu lidt forvirret til at begynde med, da der var en dame der bakkede op i mig (bilen) da jeg var i Netto. Hmmm husk at at jer tilbage når i bakker, det kunne jo også have været et barn! Nå men jeg slap med en bule i kofangeren.
Ja ja så har jeg også prøvet det. Jeg har haft en gammel bil de sidste 6 år og 1 måned efter jeg får den nye sker det her!

Det har nu været en god dag alligevel og perfekt afsluttet med Bingo hos Scrapsisters. (selvom jeg ikke vandt).
Der er ingen billeder af sne på min blog - dem må i se andre steder:O)

I dagens anledning har jeg et kort med en snemand at vise. Denne skønne snemand er fra Magnolia.
Og Risengrød!

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

ejjj hvor øv med sådan en bule - men heldig du var der. Jeg har nemlig se et par gange hvor synderen bare kørte - men jo så godt man har en blok og pen ved hånden..skønt jule/sne kort her desværre ikk meget sne øv øv

Berit Bilde sagde ...

Sikke da et nydeligt snemandskort. Her i Haderslev har vi MASSER af sne og med en have på 4000 m2 skulle der da også nok kunne blive til en snemand eller to :-)

Karina sagde ...

Surt med bilen!
Det er et rigtig sødt kort.

angely sagde ...

Ej, hvor er det træls (jysk) med bilen.
Og der er da sne på bloggen, en fin snemand, så kær.

mette wad sagde ...

åhh hvor er det trælst med sådan en bule især i en ny bil.... typisk!!!
Rigtig godt valg af kort til dette vejr... han er da bare sød den snemand.
Og ja sagen, det er jo bare en man kender :-)

Margit sagde ...

Åh... ØV... buler er noget møj...
Fin snemand (må være en fætter til min ;o))
Godt I hyggede jer trods alt.
Vild med den sang ;o)
God dag.

Charlie sagde ...

Super kort og hyggeligt med besøg af C. Jeg har præsteret at bakke ud i C's bil (dengang hun havde den blå kutter) hos Margit - vi kørte lige efter hinanden - og så var jeg for hurtig i optrækket. Heldigvis slap vi begge med skrækken.