fredag, december 18, 2009

18. december,,,


Det var et lidt amputeret indlæg i går. Men snekaoset nåede også Holbæk, i hvert fald til min arbejdsplads. Så jeg havde rigtig travlt, ikke så meget fordi folk kom til skade, mere fordi kollegerne ikke kunne komme frem.

Jeg har taget en lille spurt og nu er alle gaverne købt. Tak til internettet - det er jo fantastisk. Men bliver fri for at stå i kø med alle de andre, når man er ude i den virkelige verden. Man kan nøjes med at gå at ose og kigge på julelys, drikke kaffe og hygge sig.

Nu mangler jeg julekortene. Det må blive i morgen.


Et lille kort. Dette stempel fra Whiff of joy er noget af det mest fantastiske jeg længe har set. Synes det er så sødt. Papiret er fra My minds eye og blomster fra Prima og Wild Orchid. Rub on er fra Kaiser Krafts.

Og så kom den endelig! Ja jeg tænkte sidste julefrokost fredag, weekend og slutspurt op til jul!



5 kommentarer:

Pia sagde ...

et super dejligt kort med et lækkert motiv som også er i min samling. Du må have en glædelig jul.

Margit sagde ...

SÅ sødt motiv... og smukt farvelagt... Herligt kort man bliver glad af!!
God dag.

Charlie sagde ...

SIkke nogle FINE fugle - de hygger sig rigtigt kan man se. Slutspurten går ind her i huset og julekortene skrives i dag og i morgen - hvor kikset er det når man startede på at lave dem i oktober måned. HMPRF.... Nå jeg må konstatere at jeg arbejder bedst under pres.

Kristin sagde ...

Nydelig! :D
De fuglene er så skjønne! :D

Eva Dohn sagde ...

Super søde fugle. Og kortet ligeså :o)