onsdag, december 02, 2009

2. december...

Så nåede vi til 2. december. Jeg er begyndt at tænke på ønskesedler og julegaver. Så må vi se hvornår jeg får købt nogen.

I weekenden fik jeg lavet en bunke kort til Cancerkort, et LO og så dette fuglehus, frit efter et i MagnoliaInk bladet. Mit er lidt mindre, men stadig super sødt. Det var faktisk ganske let at lave.
Og jeg er glad for at jeg fik det med hjem selvom der var mange der gerne ville give det et sted at bo:O)






Min søster og jeg giver hinanden kaldender gaver hver anden dag. I dag fik jeg fine Cirkeline skeer...


Og så en julesang - en lidt nyere udgave af Band Aid sangen fra 84. (denne fra 2004).


Hav en god dag.

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor skønt et lille fuglehus :o) De sker er da for søde og hvor skønt med pakke kalender med søster, det gjorde vi også engang men blev alt alt for meget efter alle fik børn

Rigtig god 2. december til dig

Margit sagde ...

Sikken en hyggelig idé at dele kalenderpakker med sin søster (surt jeg er enebarn ;o)).
Vildt flot fuglehus. Kan være det skulle prøves. Jeg har også bladet. Hyggeligt at mødes i går i Roskilde ;o)

Karina sagde ...

Oj, hvor er det sødt dit hus! Skønne detaljer.

Cecilie sagde ...

Sarah, det hus er jo skønt! Alle detaljerne er super lækre. Du er super til at bruge de små blomster; det ser så godt ud.

mette wad sagde ...

hvor er det bare flot det fuglehus, vildt sødt og skønne detaljer derpå.

Åhh det må være dejligt og spændende at have en pakke at åbne i 24 dage....

Anonym sagde ...

Super sødt fuglehus. Jeg skal vist have fat i det nye magnolia blad.
Dejligt at i hyggede jer i sommerhuset.
KH 10na
- der var med in spirit ;o)