søndag, december 20, 2009

20. december...


Ok nu sniger julen sig ind på mig med hastige skridt. Det er allerede på torsdag det er juleaften. Jeg har heldigvis fri i morgen, så skal jeg lige ordne lidt praktiske ting. Alle julegaverne er som sagt købt og julekortene skulle også gerne være på vej.
Ja det ser ud til at det bliver jul alligevel.
Havde en super hård nattevagt, så jeg har brugt dagen på at sove på sofaen. (fuldstændig åndsvagt - jeg skulle hellere have ligget i min seng).

I år tænkte jeg at jeg skulle lave en tændstik julekalender. Så jeg lavede en til en artikel hos scrapsisters i november. Det er lidt af et arbejde, men jeg er nu blevet glad for resultatet.




Og så lidt musik:


6 kommentarer:

Margit sagde ...

Kan bestemt godt forstå du er glad for resultatet. Waauuuwwwww... hvor er den flot.
Håber du er kommet til kræfter...

Fru Larsen sagde ...

Men hvor er den også sød!

Rigtig god decemberdag
Fru Larsen

Anonym sagde ...

Kæmpe arbejde, men det hele værd - der er SUPERFLOT, har beundret den på Scrapsisters. Hvad er det for et juletræsstempel pg hvor har du købt det ?? Jeg er bare så vild med det. KH 10na

Helle Sahl sagde ...

Super flot projekt. Ser bare kanon godt ud.

God fridag i morgen

madamtridse sagde ...

Wow hvor er den bare elegant. Sikke nogle flotte detaljer.:)
Håber du havde en dejlig fridag:)

Cecilie sagde ...

Din kalender er så fin - og endnu finere i levende live.

Det lyder som om du har styr på julerierne, det er dejligt.