tirsdag, december 22, 2009

22. december...

Nu nærmere juleaften sig for alvor. Jeg skal en tur til julefrokost i aften, faktisk årets første. Jeg har haft andre aftaler de dage jeg ellers var inviteret. Man kan jo ikke nå det hele.

Posten var forbi forleden dag med en pakke til mig. Whiii - elsker at få post. Jeg har længe gået og kigget på papiret fra october afternoon, men det har ikke lige passet med at få det købt. men da jeg så at AngleCrafts havde januars Cards og Scrapbook trends røg der en ordre afsted + lidt ekstra goodies, bl.a. blonde, stempler, Rhinestone, perler, kraftpapir. Friske farver at kaste sig over når julen er overstået og man trænger til noget andet.
Og det bliver jo ikke jul uden denne her:

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

uuuuuuuu så lækker indkøb du har gjort - jeg ELSKERRRRRRRR de bøger og skal bestemt også ha hjem i det bette hus ;o)

Håber du får en rigtig god aften, kender selv det alt for godt det med man ikke kan det hele - desværre ikk ha ha

Knus fra mig til dig

Karina sagde ...

Lækre lækre sager du har købt!!!!!
Jeg kan desværre ikke se det der kommer efter teksten.... En lille julesang måske ; ) : )
God jul.

Margit sagde ...

MUMS for nogle lækre sager...
Der må godt nok være til en pæn produktion ;o)
Fortsat god aften.

Netti sagde ...

Sikke dejlige scrapsager du har købt ind..jeg elsker selv october afternoon så jeg kan sagtens forstå dig :)

Helle Sahl sagde ...

Uhh, alle de dejlige sager.

Rigtig god 23. december til dig.

Anonym sagde ...

I was recommended this website by way of my cousin. I'm no longer sure whether this post is written by way of him as nobody else realize such exact approximately my difficulty. You are incredible! Thanks!
Here is my web blog golden virginia