torsdag, december 24, 2009

24. december...


Så blev der sørme den 24. december. Og jeg fik blogget (næsten) hver dag fra 1. december...

Jeg vil ønsker jer alle sammen en rigtig glædelig jul
samt et godt og lykkebringende nytår.
Tak til alle jer der kigger forbi min blog og specielt til alle jer der giver jer tid til at ligge en kommentar. Det betyder virkelig meget.

Det skal blive dejligt at være sammen med familien i dag og i morgen.
Juleaften skal vi være hos Jacobs forældre. Maria kommer heldigvis også med. Jeg har kun holdt 1½ jul uden hende i 30 år og det er nok for mig! Det er ikke rigtigt hvis hun ikke er der.
Det bliver stille og roligt og uden børn (udover os selvfølgelig!)
1. juledag skal vi ned til min moster. Et er sikkert - vi skal nok blive mætte.

Min favorit julesang er denne her: juletræet med sin pynt. Hos os plejer det at være sådan at alle skal vælge en julesang når vi danser rundt om træet. Den yngste begynder og vi slutter med den ældste. Rigtig hyggeligt.

18 kommentarer:

Heidi sagde ...

Ogdså rigtig glædelig jul til dig :o) Har været super hyggeligt at følge dig her i december - og skønt du havde tid til at "lege" med her i denne travle tid

Hbåer i får en rigtig god jul mange juleknus fra mig

Mutte sagde ...

Du ønskes en Rigtig glædelig Jul til dig og dine.

Pialine sagde ...

Kære Sarah
Jeg vil ligeledes ønske dig og din familie en rigtig fredfyldt og glædelig jul.
Kærlig hilsen
Pialine

Pia sagde ...

Du og dine kære ønskes også en glædelig jul samt et godt kreativt nytår.
knus Pia

sonja sagde ...

Du ønskes også en glædelig jul,håber du får en dejlig aften i familiens skød.juleknus sonja

madamtridse sagde ...

En lille julehilsen og et ønske om en rigtig glædelig jul til dig og din familie :)
Tak for den dejlige julesang. :)

Cecilie sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig, Jacob, Maria og Simba naturligvis.

Det vil være dejligt, hvis I kunne komme forbi den 27., men det kan vi tage på mail.

Juleknus fra mig ;o)

Anonym sagde ...

Rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår til dig og dine. KH 10na

Annette sagde ...

Håber i alle havde en rigtig dejlig juleaften, og dejligt at Maria også var med.

Glædelig 1. juledag,
Annette

Majer sagde ...

også en glædelig jul til dig, Sarah. Tak for de hyggelige stunder vi har haft sammen i år. Mon ikke der dukkere flere op i det nye år?!?!

Anne Thormose sagde ...

Glædelig bagjul og tak for alle julesangene her i december. Jeg håber, du får et par rigtig dejlige og afslappende juledage.

Henriette sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig.. det er altid hyggeligt at komme og se hvad du nu har fundet på her på bloggen.. masser af fin inspiration i dine flotte kort.

Charlie sagde ...

Hej med dig - nåede først forbi i dag/aften - mens leverpostejen er i ovnen til i morgen. Men lur mig om ikke du ser Maria igen inden nytår, så du også kan hilse hende fra mig og ønske god jul. Apropos nytår - så nærmer ASTI-tiden sig jo for jer to - god fornøjelse med det -eller er I voksne nok til rigtig Champagne??? =0) Det er jeg - og jeg ELSKER den lette boblen i hovedet dagen efter. Super du har blogget med i december og tak for alle de fine kort man har kunnet nyde.

Anne Bente sagde ...

Lige en forsinket julehilsen, jeg vil ønske dig en rigtig glædelig jul.

Kristin sagde ...

Håper dere har hatt en riktig god jul så langt, og at resten av romjulen må bli flott! :D

Margit sagde ...

Forsinket god jul. Håber du har nydt juledagene. Tak for megen dejlig inspiration...
Det sang er også min favoritjulesang... den siger jo det hele ;o)
Knus til dig fra mig

Betina Olesen sagde ...

Glædelig jul til dig og dine... håber at i havde en fantastisk aften...

Hygge fra Betina

Karina sagde ...

Hvor er det dejligt at høre om dit tætte forhold til din søster. Gode juledage til dig og familien. Forhåbentlig skal du ikke arbejde alt for meget!