fredag, december 04, 2009

4. december...

Så blev det den 4. december. Jeg skal ud og have købt resten af søsterens kalender gaver idag og en fødselsdagsgave til Jacob som har fødselsdag på mandag.

I weekenden lavede jeg et LO. Det er rigtig længe siden jeg sidst har lavet et LO og jeg havde lidt svært ved at komme igang, så jeg liftede mere eller mindre fuldstændig det som Eva var ved at lave. Eva laver de mest fantastiske LO's og jeg er rigtig glad for at jeg måtte kigge efter.

Billedet er fra Berlin.
Papir fra MME, kraft karton samt papkasse:O). Glimmermist, clips, blonde og knapper. Swirl og blade fra Prima. "Eva-bogstaver" som i virkeligheden er Thickers.
Og lidt Boney M julestemning...



8 kommentarer:

angely sagde ...

Hejsa du, jeg er da blæst fuldstændig bagover af dit layout. Det er virkelig smukt. Jeg sidder lige og nynner med :)

Hav en dejlig weekend.

Charlie sagde ...

Jeg var jo så heldig at se dit smukke LO i virkeligheden i weekenden.

Booney M - jamen det er jo fra jeg var "en lille dreng". Sjovt som ting kommer på mode igen ...

Linda sagde ...

Lækkert LO, den kunne jeg da også bruge:-) :-)
Dejlig musik.
Ha en super fredag aften

OLIVIA sagde ...

Fantastisk LO og en skam jeg ikke kan se det live ;-) Ofte er det endnu bedre live end på foto.

Jeg må indrømme at jeg er en lille anelse misundelig over, at jeg ikke kom på den idé med musik på mine jule indlæg på bloggen. Ideen er KANON Sarah!!!! Synger af lungers fulde kraft :-)

Anne Bente sagde ...

total lækker lo, og det billede der, det er jo bare supert.

Tanja sagde ...

FLOT layout - jeg er vild med de farver du har brugt... Gennemført uden tvivl..
Jeg er enig med dig i at Eva laver nogle flotte LOér... :o)
Scrapknuzz Tanja

Cecilie sagde ...

Sarah, det layout er fantastisk - og billedet er bare super. Flot flot flot!

Eva Dohn sagde ...

Super fedt layout du fik lavet. Trods liftet, blev det alligevel dit eget :o)