søndag, december 06, 2009

6. december...


Så blev det anden søndag i advent. Jeg har været på arbejde i dag, jeg gik derfor tidligt i seng. I går aftes havde Jacob pyntet op til jul, så der var julestemning i stuen da jeg stod op til morgen. Super hyggeligt.
I går var jeg på frilandsmuseet, de holder altid juleåbent. Det er bare så hyggeligt, med gang i husene, teater og juletræsfest.
Her er lidt stemningsbilleder.












Og så lidt julemusik - han er jo ikke det værste man kan ønske sig. :O)
















6 kommentarer:

Heidi sagde ...

skønnnnnn sang og hvor hyggeligt med billederne og sådan en dag - skøn mand der sådan juler den mens du får søvn ;o)

Fortsat god 2 advent til dig

madamtridse sagde ...

Sikke nogle hyggelige billeder fra frilandsmusset. Det er godt nok mange år siden jeg har været der. :)
Ej hvor skønt at din mand har pyntet op til jul imens du sov, hvor er han sød. :)
Ih tak for den skønne julesang og ikke mindst de lækre billeder.;)

Pialine sagde ...

Sikke en dejlig overraskelse at der var pyntet op til jul da du stod op. Skøn julesang og dejlige stemningsbilleder.
Knuzzer
Pialine

Betina Olesen sagde ...

Fnisss... det ville aldrig ske her i huset, og det er måske også godt nok, da vi slet ikke har samme opfattelse af julpynt ;-)

Hvor ser der bare hyggligt ud, skønne fotos....

Cecilie sagde ...

Mmm - frilandsmuseet... Jeg bliver helt nostalgisk. Det er dejlige stemningsbilleder.

Til lykke med Jacob! Hils ham fra Kristian og mig.

Maribi sagde ...

Skønne billeder fra Frilandsmuseet, hvor ser det bare hyggeligt ud :-)
Håber du får en dejlig dag:-)