tirsdag, december 08, 2009

8. december...

Halløjsa...
Ihh hvor tiden går. Det er så hyggeligt at følge med i juleforberedelserne rundt omkring på alle jeres blogs. Jeg kigger trofast forbi selvom jeg ikke altid får kommenteret.
Tusind tak for jeres kommentarer, jeg sætter virkelig stor pris på det.

Jeg har lige et julekort at vise. Jeg var lidt i tvivl om jeg ville have dette stempel, men efter jeg havde set det på en blog var jeg nød til at eje det.
Stempel fra Magnolia.

Så er der en "jule" video. På opfordring af Maria - den er rigtig sjov synes jeg, selv om den ikke er så julet.


11 kommentarer:

Trinola sagde ...

Ha ha morsomt !
Må ha det litt gøy i disse førjulstider ;o))

Henriette sagde ...

Skønt kort med det herligste stempel - desværre var det et af dem jeg valgte fra :O( Der var så mange søde at vælge mellem og jeg har fortrudt det mange gange...

madamtridse sagde ...

Jeg kan godt forstå at du bare måtte eje det stempel. Det er bare så sødt. Kortet er bare yndigt.:)

Hihi tak for den skønne julesang. Tror jeg skal finde min "jul på vesterbro" frem og se. Den er ret sjov.
Forsat rigtig god 8.december aften.

Karina sagde ...

Jeg synes også at hun er ret sød. Flot kort i det hele taget.
God tirsdag aften til dig.

Hellemor sagde ...

Uh, et sødt kort. Flot i den sarte farve. Stemplet er rigtig sødt og kan godt forstå at du er glad for det. Din farvelægning er helt suveren.

Charlie sagde ...

Ja sikken vi hygger allesammen. Nuttet stempel - klart du måtte eje det - og fint kort. God tirsdag til dig.

Marolle sagde ...

jeg kan godt forstå du købte det stemple, det er bare rigtig sødt!

Kristin sagde ...

Så nydelig kort du har satt sammen! :D

Margit sagde ...

Super sødt kort... hun er da bare for kær... får mig til at tænke på Lucia...
Du er rigtig god til at farvelægge det hår så det bliver helt livagtigt ;o)

Cecilie sagde ...

Så fint et kort - stemplet er da rigtig sødt med de små stjerner omkring motivet.

mette wad sagde ...

Virkelig flot kort og så skønne farver og så er den gren punch du har bare så fantastiske:-)