onsdag, december 09, 2009

9. december....

Ja det bliver lige på falderebet i dag. Internettet synes det ville gå ned her til aften, så jeg var faktisk lidt i tvivl om jeg ville nå det.
Er løbet ind i noget halsbetændelse, som ikke rigtig vil gå væk. Der er derfor ikke den store aktivitet her i huset.
Men lur mig om postmanden ikke kom forbi med en vidunderlig pakke fra den fantastisk dygtige Claudia. Hun havde sendt en pakke til mig fyldt med lækre sager. Ihhh jeg glæder mig rigtig meget til at få kigget nærmere på det.


Og så lidt musik - det bliver med et billede i stedet for video, kunne ikke holde de andre videoer der var på Youtube med denne sang ud.


Hav en god dag.

4 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Hvor dejligt. Altid godt med pakker.

God bedring til dig.

Karina sagde ...

Det er sørme en flot gave bare lige at få ind ad døren.
God bedring.

Margit sagde ...

Sikken en dejlig overraskelse... det er altid rart. Og det ser unægteligt meget interessant ud ;o)
God bedring med halsen... det gider man da ikke i dec.!!

Marolle sagde ...

ej hvor en lækker pakke! den skal nok gøre lykke :)