mandag, januar 11, 2010

2 x 30....

De sidste dage har jeg brugt hos skønne Cecilie i Bonn. Det er altid en fornøjelse at besøge dem i deres dejlige gæstfrie hjem. Der var sne og koldt i Bonn, så vi har brugt dagene på total afslapning, hvilket var tiltrængt. Og så har Cecilie og jeg scrappet en masse.... Scrapferie - det er ikke tosset.

Jeg fik blandt andet lavet dette LO. Til sommerhus scrap var jeg begyndt at klippe blomsterne ud af det fineste Pink Paislee papir, det har efterfølgende ligget en månedstid, men nu er det blevet færdigt. Det er billede af min søster og jeg, da vi holdt 30 års fødselsdag sidste år.


Lidt detaljer...

Hav en god dag.

16 kommentarer:

Henriette sagde ...

Hvor er dette et lækkert layout Sarah. Jeg har netop det samme papir, men havde slet ikke overvejet at klippe det ud. Må vist kigge nærmere på det en dag. Scrapferie lyder lækkert, hvem kunne ikke bruge det?

Eva Dohn sagde ...

Rigtig flot layout, og godt billede at dig og din søster :o)

Kan godt huske, du sad og klippede de blomster - de er blevet rigtig gode, og godt anvendt.

Majer sagde ...

Det lyder hyggeligt med en scrapferie i godt selskab :-) Flot LO du har, der lige minder mig om, at jeg også har det papir, du har klippet blomsterne ud af. Det skal da prøves engang :-)

Trine sagde ...

Der er ikke noget bedre end kreative venner og inspirerende selskab! Eminent måde at holde ferie på *S*

Rigtig flot layout

Karina sagde ...

Scrapferie.. Det lyder godt nok hyggeligt.
Lækkert layout. Det ser godt ud med de udklippede blomster.

Anonym sagde ...

Super flot LO. Scrap ferie det må da være den ultimative ferie. Dem vil man da SLET ikke hjem fra.
KH 10na

mette wad sagde ...

Hvor er det bare et flot LO, dejlig farve du har holdt det i. Og skønt at kunne holde scrapferie, det gad jeg godt

Maria Krumbæk sagde ...

fedt LO med fede detaljer :D

Berit Bilde sagde ...

Endnu en gang er jeg blevet mindet om, at man kan klippe "motiver" ud af sit mønsterpapir......
Hvorfor gør jeg det så bare aldrig?

Cecilie sagde ...

Tak for sidst - det var en fornøjelse.

Layoutet er blevet så fint! Det var forrygende at se det blive til.

Margit sagde ...

Vildt fint LO. Utroligt hvad de blomster gør ved det hele. Fint billede af jer. Og så lyder det som en dejlig scrap-ferie... ;o)

Marianne sagde ...

Det er virkelig smukt....

madamtridse sagde ...

Et super flot LO du har lavet. Det ser rigtig godt ud med blomsterne. En god ide at klippe lidt mere i papiret, det må jeg huske. ;o)
Det lyder til at du havde en rigtig hyggelig scrapferie. :)

alfie sagde ...

Super fed ide med blomsterne. Et rigtig lækkert lo.

Mette sagde ...

Super lækkert LO - er vild med grenene du har klippet ud.
God weekend
Mette

Netti sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt med en scrapferie hos Cecilie..jeg er helt misundelig :)
Det er et totalt flot layout du har lavet..wow. Hvor er det bare fyldt med gode detaljer og sikke en skøn stil!