lørdag, januar 23, 2010

Blogcandy...

Nu er Magnolia INK nummer 2 kommet på gaden, det er ihvertfald i de svenske butikker. Jeg har fået fat i et eksemplar og uden at være partisk er det fyldt med lækre ting...
Og så er det lige at jeg faktisk har et ekstra Magnolia INK i overskud og jeg har fødselsdag på fredag, så jeg tænkte det var tid til en lille blogcandy!


Hvad siger du? Kunne du tænkte dig at vinde et spritnyt MagnoliaInk 2 + lidt ekstra goodies?
For at være med i lodtrækningen skal du:
1. Skrive en kommentar under dette indlæg.
2. Det er ABSOLUT FORBUDT at lave et indlæg på sin blog som kun indeholder "Sarah har en blogcandy", men man får et ekstra lod hvis man gør opmærksom på min blog på en anden måde.
Deadline er fredag den 29. januar (min fødselsdag) kl 20.
(blogcandyen kommer også til at være på min Magnolia blog)

26 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Sarah.
Allerførst - tillykke med på fredag :-) -der ryger også lige et tillykke med til søster i samme omgang.. alt andet ville vist være uretfærdigt ;-)
Og selvfølgelig vil jeg da gerne vinde Magnolia Ink + lidt ekstra - bare det dog var lidt nemmere at få fat i det blad. Jeg har jo ingen blog, så jeg snupper bare et enkelt lod i puljen.
Mange hilsner fra Tina F.

Cecilie sagde ...

Det var herligt, at du fik fat i bladet, Sarah. Jeg håber, I havde en god tur.

Else Slipsager sagde ...

Åh, Sarah. Ville så frygtelig gerne vinde din blog candy. har endnu ikke haft lejlighed til at kigge i de nye Magnolia ink blade.

Og tillykke med din fødselsdag

Anonym sagde ...

Hej Sarah. Tillykke med dagen på fredag. Godt du fik fat i bladet og jeg kan kun give dig ret, bladet er fyldt med gode ideer. Hvis mit lod bliver trukket vil jeg gerne vinde lidt ekstra ;o) Men bladet har jeg jo, så det er der en anden heldig der kan vinde.
KH 10na

Cecille sagde ...

Tilykke med fødselsdagen på fredag. Dejligt at du har fået lysten til at være kreativ igen. Du laver så mange fine kort og Lo, som er til stor inspiration. Har set de nye stempler og de er rigtig fine, så det ville være skønt at vinde din candy med inspiration til nye kort.

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

Hej Sarah,
Tillykke med fødselsdagen på fredag, og også et tillykke til din søster, jeg håber i får en dejlig dag.
Hvor er det sødt af dig at udlove dette utilgængelige blad som en blogcandy. Jeg håber selvfølgelig at lykkensgudinde tilsmiler mig, så jeg endnu engang kan nyde dine dejlige kreationer i bladet.
Knus Marianne

Maria Krumbæk sagde ...

Tusind gange tillykke med fødselsdagen :D Det ser ud til at være et lækkert blad. Jeg har aldrig læst det blad, men det kunne man så håbe man kunne komme til :D

Dot Scrap sagde ...

Hvor dejligt uselvisk...tænkt at have fødselsdag og så være den der giver gaver væk...HERLIGT.
Jeg vil da selvfølgelig gerne deltage, og prøver på at finde en lidt anden tekst end "den forbudte". Kig forbi min blog.
Dorte aka dot-scrap
www.dot-scrap.blogspot.com

Charlie sagde ...

TIl lykke til dig og din søster - hvis man overvejer at investere i aktier i det firma der laver Asti er NU et godt tidspunkt - for salget kommer da til at BOOOME op til den 29. Fnis.... Trist min mand er blevet pensioneret fra flyvevåbnet ellers kunne han have fløjet en tur med en streamer om din blog - nå jeg må finde på noget andet der ikke er forbudt. =0)

9na sagde ...

Ja takk, jeg er gjerne med på trekkningen av en slik flott premie! ;) Gratulerer med dagen snart, i dag har jeg bursdag...!

Curly sagde ...

Jamen tillykke med på fredag :)
Ville da ik klage hvis jeg blev den hedige ejer af blog candyen, men det er der jo aldrig nogen der gør når de vinder noget.... hehe!!
Glæder mig til at det snart er convention tid så vi kan stikke hovederne sammen... og du har forbud mod at købe nogen lodder, du fik vidst rigeligt oppe i sommerhuset... hehe!!

KnuuZ

madamtridse sagde ...

På forhånd et rigtig stort tillykke med fødselsdagen på fredag til dig og din søster:)
Det blad er utroligt inspirerende.:)
Forsat rigtig god weekend.

Annette sagde ...

Super lækker blogcandy du har gang i, og hvem vil ikke gerne vinde det nye lækre magasin fra Magnolia.

Jeg har lavet et indlæg på min blog, som jeg håber lever op til dine "krav".

KÆMPE tillykke med fødselsdagen på fredag til dig og din søster.

Henriette sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen - hvem vil ikke gerne have fat i det fantastiske blad og se dine flotte kreationer ?

Lone sagde ...

Hej Sarah
Først og fremmest vil jeg ønske dig et stort tillykke med fødselsdagen på fredag. Sikke en god ide at udlodde magnolias magasin.. jeg har aldrig selv været den heldige ejer af sådan et, men jeg er sikker på at det er fuld af god inspiration.
Tak for en god og inspirerende blog ;)
Lone

alfie sagde ...

Stort tillykke med på fredag. Ville da elske at få et Magnolia ink.

Pialine sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen til dig og din søster på fredag, jeg håber I begge får en skøn dag. Skønt at du kunne få fat i et ekstra Magnolia Ink blad og fejrer det med en lille gave ;o)
Knuzzer
Pialine

lam sagde ...

Stort tillykke med på fredag, det blad ser lækkert ud.

Eva Dohn sagde ...

Tillykke med på fredag :o)

Og denne chance for blogcandy vil jeg ikke lade gå fra mig.

Merete/mermic sagde ...

HIP HIP HURRAAA - STORT tillykke med fødselsdagen på fredag.
Det blad ser vildt lækkert ud :-)

christina sagde ...

hej sarah
stort tillykke på fredag
jeg vinder ellers aldrig noget men 1 gang skal jo være den første hihi

krydser fingere

knus christina

BellaMio sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen; Sara!! Håber du får en fin dag!! Skøn candy.., det kunne være super spændende at se det flotte blad fra Magnolia!!

Karina sagde ...

Hej Sarah.
Stort tillykke med fødselsdagen i morgen. Også en lille hilsen til din søster. Rigtig god tur til Berlin. Det lyder som en god plan!

Engel sagde ...

Kære Sarah. Hjertelig tillykke med fødselsdagen i dag - jeg håber du bliver fejret med behør!

Det er en rigtig skøn blog candy. Jeg har lånt et par billeder af dine kort (Håber det er ok?!?) og vist dine fine kreationer på min blog!
Du er velkommen til at kigge forbi.
Knus
Engel...

Helle sagde ...

i dag er det Sarahs fødselsdag, hurra hurra hurra, hun sikkert sig en (scrap)gave får.....

tillykke med dagen, håber den bliver rigtig god

Anonym sagde ...

hej sarah
tillykke med dagen, jeg kigger tit forbi din blog for se noget af det flotte du laver. bladet kunne være dejligt at få fingrene i, det var lidt besværligt at finde det sidste. mvh bolette