fredag, januar 01, 2010

Godt nytår...

Så gik 2009 på held og 2010 har set dagens lys. Jeg spenderede nytårs aften/nat i akutmodtagelsen. Heldigvis var der roligt og ingen alvorlige skader.
De sidste dage i december er gået med hujende hast. Familie og arbejde og oven i lagde jeg mig også lige syg et par dage. Øv virkelig sjældent jeg er så skidt at jeg trækker stikket ud en hel dag.

Jeg er nogenlunde frisk igen og klar med en lille status over 2009.
Det har været et dejligt scrapår, hvor jeg har lært mange flere af jer herlige kvinder at kende både her på bloggen og i den virkelige verden. Jeg er glad for at være med i en så positiv, kreativ og sjov verden som scrapverdenen.
Jeg har ikke fået lagt så mange kommentarer i 2009 som jeg gerne ville, men må sige at jeg følger trofast med i rigtig rigtig mange af jeres blogs derude. Nyder at se hvad i laver.
Tak til alle som har besøgt min blog i det forgangne år - jeg sætter stor pris på det, især jer som giver jer tid til at lægge en kommentar. Tusind tusind tak, det betyder virkelig meget.

Hvad fik jeg så nået? tjaa jeg har nok ikke det fulde overblik. men det er ihvert fald blevet til

150 kort + ca 150 kort til cancerkort.
45 LO's
10 altert art
1 minialbum (det troede jeg aldrig jeg ville få lavet).

I det forgangne år er jeg også blevet kort og stempel redaktør hos scrapsisters, så jeg har skrevet mine første artikler til magasinet. Derudover er jeg blevet medlem af Magnolias Design Team - whiiii!!! Glæder mig rigtig meget til at se om de ring jeg har lavet til det næste MagnoliaInk er kommet med i bladet.

Her i slutningen af året er det også tid til en lille top 10. Det var godt nok svært at vælge og det er en blanding af kort og LO's i tilfældig rækkefølge.

Elsker farverne på dette julepapir, synes det blev et rigtig fint og gennemført kort.

Dette LO lavede jeg som gæstedesigner hos a little bird told me. Elsker papiret fra Pink Paislee og de forskellige bogstaver.
Et kort jeg lavede til kortmester udfordringen hos Scrapsisters. Total bling, glitter lyserød tøsekort.
Dette LO lavede jeg på luksus sommerhus turen her i slutningen af november. Det er et totalt lift af et LO Eva lavede. Synes det blev rigtig godt med glimmermist og Eva-bogstaver.

Og så et noget anderledes LO. Lavet til Marolles Freestyle artikler på scrapsisters. Tænkte jeg skulle lave noget helt andet og synes det blev totalt sejt med den pink baggrund.

Endnu et julekort. Synes bare det blev så fint og enkelt. Synes Edwin er så sød som han sidder der og venter på julen.

Jeg kan rigtig godt lide dette LO pga billedet og journaling boksene som går igen i forskellige former og med forskellige 2-taller.

I år har jeg for første gang lavet halloween kort. Jeg er virkelig imponeret over hvor fede farver det er at arbejde med og hvor mange lækre papirer man kan få. Elsker flagermusene.

Et kort uden stempel - mener det er lavet ud fra en skitse til scrap'n'dream i juli.
Rigtig fint og romantisk!

Og min nye stempel kærlighed (henry fra Whiff of joy) til min store kærlighed.
Papiret er fra College press som jeg virkelig synes lavede nogle lækre lækre serier i 2009.
Så det var vist 10.
Hvis du har læst med så længe så endnu en gang
Rigtig godt nytår

16 kommentarer:

Trinola sagde ...

Godt Nytt År !
Håper på et fint 2010 bloggår :o))

Anne Bente sagde ...

godt nyt år til dig, godt i ikke havde meget at lave, skønne kort og loer du har valgt der,

alfie sagde ...

Rigtig godt nytår.

Er vild med din lo stil - dem skulle du vise nogle flere af.

Maria Krumbæk sagde ...

jeg elsker at følge din blog og gør det trofast og vil helt sikkert fortsætte med det i 2010, skal nok blive lidt bedre til at lægge kommentarer.
Det er 10 super flotte ting du har valgt ud. jeg har også valgt 10 yndlings LO
godt nytår

Margit sagde ...

Tak for kigget på din top10. Rigtig flotte LO'er og kort. Tak for en super inspirerende blog at følge - jeg vil hel sikkert være med i 2010 også.
Håber du er frisk og ovenpå igen - OG GODT NYTÅR... ;o)

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

Rigtig godt nytår til dig Sarah, og tak for din inspiration i løbet af 2009, håber det vil gentage sig i 2010 ;-)
Kæmpe nytårsknus,
Marianne

Berit Bilde sagde ...

Godt nytår til dig, Sarah og tak for din store indsats til Cancerkort.dk

angely sagde ...

Rigtig godt nytår :) En skøn top 10 og jeg elsker det hele. Fed stil, Dine layout skiller sig en del ud fra dine kort, herligt med sådan en kreativitet.

Ragna sagde ...

Tak for de mange besøg her på din blog. Jeg er meget inspireret af dine kort. Jeg synes du er god til at lave enkle opsætninger med mange små søde detaljer i pynten.
Jeg kan også ret godt lide det LO med de mange journalingspots. Synes godt nok dine LO's er meget forskellige. Dejligt, at kunne scrappe så mange forskellige stilarter.
Rigtigt god nytår

Heidi sagde ...

Rigtig godt nytår til dig også :o) Hvor øv du var på job men jo så heldigt der ikke var en masse alvorlige skader - tænker ofte på Jer der har den svære tjans OGSÅ sådan en aften..

Super top 10 du har valgt - glæder mig til at følge dig i 2010 ;o)

Anonym sagde ...

Godt nytår, jeg glæder mig til at se dine værker i Magnolia Ink. Jeg har fået et abonnement på bladet i julegave. Ved du hvornår næste nummer udkommer?? Jeg nåede desværre ikke at få fat i første nummer, så jeg glæder mig helt vildt til at se det nye. KH 10na

troll13 sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og dine.
Sikken en fantastisk top10 du har lavet, og jeg vil glæde mig til at fortsat at følge din blog her i det nye år.

Netti sagde ...

Dejligt at høre at du havde en stille aften i akutmodtagelsen. Håber også at i have tid til at ønske hinanden godt nytår på arbejdet.
Superflotte kort og layouts du har lavet. Jeg er specielt vild med dit musiklayout..wow det er flot.

Anonym sagde ...

Rigtig godt nytår.
Det er en flot årskavalkade du har lavet.
Knus fra Askeby

mette wad sagde ...

Godt nytår og hvor er det bare nogle super flotte LO's og kort du har valgt at tage med. Du er god til at bruge mange forskellige farver.

Eva Dohn sagde ...

Godt nytår til dig :o)

Super lækker top 10 du har. Det er nogle rigtig flotte kort og layouts.