fredag, januar 29, 2010

Tillykke til Maria (og mig...)

Så blev det fredag og Maria og min fødselsdag. Jeg har sovet hos Maria, så vi har spist fødselsdags morgenmad sammen - super hyggeligt.
Jeg har fået rigtig mange fødselsdagshilsener i år. Tusind tusind tak. Det er bare så fantastisk og gør mig super glad:O) Specielt tak til jer som har sendt et kort til mig. Wow de er bare flotte!

Maria skulle selvfølgelig have et kort - Så jeg fandt et af mine lidt ældre Magnolia stempler frem. Det passede lige synes jeg.

Husk at min blogcandy kører indtil i aften kl 20.

Hav en god dag allesammen.

9 kommentarer:

Karina sagde ...

Endnu engang tillykke til jer begge. Det er et rigtig lækkert kort du har lavet til Maria. God tur i weekenden. Skal I også forbi et par scrapbutikker??

Anonym sagde ...

Hjertelig tillykke til jer 2 tøser. Håber alle jeres ønsker bliver opfyldt. KH 10na

Helle Sahl sagde ...

Tillykke tillykke. Dejligt kort du har lavet til Maria. Fin detalje med bling foran bogstaverne.

Charlie sagde ...

Ja til lykke begge to. Dette stempel var et af mine allerførste M-stempler og passer stadig FINT til en fødselsdag. Jeg er jo "fontoman" så hvad er det liiige for nogle super-lækre bogstaver du har på dette kort????

madamtridse sagde ...

Et stort tillykke til jer begge to.:)
Et skønt kort du har lavet lavet til Maria. Nogle fine farver. Ja den skrift er super flot.:)
I må forsat ha' en rigtig dejlig fødselsdag.

sonja sagde ...

Stort tillykke til jer begge,håber i har haft en dejlig dag....

Mette sagde ...

tillykke :) hvor er det et flot kort...

alfie sagde ...

Lækkert føsdagskort.
Endnu engang tillykke.
Jeg har lagt noget til dig på min blog.

Ha´ en god snestormsaften.

Maya sagde ...

Nyydelig kort i lekre farger!
Tilda er lekkert malt og nydelige detaljer!!
Klem fra Maya :)